Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A gyerekeknek biztonságosabb biciklizni, mint autózni
2024.04.20 04:20Végrehajtja első légi hidrogénkísérletét az EasyJet
2024.04.19 17:17A kecskeméti csapat újabb lépést tett az önvezető rendszerek felé
2024.04.19 16:23Több ezer Cybertruckot hív vissza a Tesla
2024.04.19 15:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Hajócsavart terveznek a napelemes hajót építő egyetemisták
A napelemes hajót építő egyetemi csapat vezetője blogbejegyzésben számolt be a Solar Boat Team céljairól.
Kiss Norbert vagyok, a BME Solar Boat Team csapatkapitánya és marketing csoportjának vezetője. A csapatunk fő célja a következő versenyszezonra, hogy az idei hajó továbbfejlesztésével és tökéletesítésével sikeresen részt vegyünk a Solar Sport One világbajnoki versenysorozatában, Hollandiában és Monacóban egyaránt. Emellett az idei szezonban marketing csapatunkkal szeretnénk minél több új céggel újabb együttműködéseket létrehozni, hogy a közös projektek keretében, rövid- és hosszútávú fejlesztési céljainkat a szakmai segítségükkel megvalósíthassuk. Csoportunkkal szeretnénk minél több megjelenési lehetőséget felkutatni a már meglévők mellett, hogy tovább népszerűsítsük ezt az innovatív projektet és tovább öregíthessük csapatunk hírnevét.
Idén az egyik fő célom, hogy minden újonnan érkező csapattag megtalálja a számára legtesthezállóbb feladatot és azt minél sikeresebben teljesítse. A hatékonyság növelése érdekében az idei szezonban egy új projektmenedzsment rendszert vezettünk be, amelynek segítségével sokkal átláthatóbbak és átjárhatóbbak lettek az egyes munkacsoportok projektjei, így minden csapattag ráláthat a másik munkájára és véleményével, ötleteivel könnyedén segítheti az egyes projektek előrehaladását.
Az idei műszaki fejlesztéseink közül a saját hajócsavar tervezését szeretném kiemelni, mint legnagyobb kihívás. Ehhez csapatunk már az elmúlt évben rengeteg előzetes számítást végzett, idén pedig szeretnénk üzembe helyezni a saját magunk által tervezett mérőberendezést, amelynek segítségével a már gyártásra készen álló hajócsavarok prototípusait tudjuk összehasonlítani és fejleszteni.