Techtogether Virtuális szemüvegekkel győzködik a diákokat, hogy szakmát tanuljanak

Virtuális szemüvegekkel győzködik a diákokat, hogy szakmát tanuljanak

MTI | 2019.03.21 08:53

Virtuális szemüvegekkel győzködik a diákokat, hogy szakmát tanuljanak

Országos roadshow-t indított a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarákkal együttműködve a szakképzés népszerűsítésére, az akció május 31-ig tart – közölte az MKIK.

Hirdetés

A közlemény szerint a pályaválasztás előtt álló fiatalok tavasszal 52 helyszínen, többek között Hevesen, Kazincbarcikán, Sátoraljaújhelyen, Tiszaújvárosban és Hajdúböszörményben, valamint Karcagon, Berettyóújfalun, Hódmezővásárhelyen és Kecskeméten, illetve Kalocsán, Baján és Mohácson találkozhatnak a Szakmavilág feliratú lila színű kamionnal, amelyben az érdeklődők virtuális szemüvegek segítségével próbálhatják ki magukat a különböző szakmacsoportokban.

A roadshow célja, hogy megismertessék a fiatalokkal a széleskörű továbbtanulási lehetőségeket, és azokat a szakmákat, amelyek érdeklődési körükhöz közel állhatnak és tehetségesnek bizonyulhatnak benne. Az akció idei újdonsága a szülőknek szóló szülői értekezlet sorozat.

Kiemelt Partnereink