Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Siemens bemutatta a Depot360 nevű flottatöltési szolgáltatását
2024.04.24 10:19Kis termék irreálisan nagy dobozban? Az MI ezt is segít elkerülni
2024.04.24 09:24Ingyenes előadásokkal vár a Techtogether Automotive Hungary!
2024.04.24 08:22Mostantól minden Opelből van elektromos változat
2024.04.24 07:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Hogyan csomagolhatnak sikeresen a gyártók a COVID-19 után?
Most még inkább létfontosságú az új stratégiák és üzleti tervek átértékelése és létrehozása, mint eddig bármikor. Ahogy a vállalkozások felkészülnek az új normákra, az IGD Solutions három egymással összefüggő kihívást azonosított a gyártók ellátási láncaival kapcsolatban, ezek: a jövőbeli csomagolási stratégia, a legelőnyösebben összehozni az együttműködést és az innovációt, a csomagolás teljesítményének érvényesítése és felbecsülése.
Az online élelmiszerboltok forgalma továbbra is nő, különösen azért, mert az új vásárlók – a társadalmi távolságtartás megszűnése után is – házhozszállítást kérnek. A kiskereskedőknek kihívást jelent egy nagyobb online üzlet vezetése, amely befolyásolja az árrést és azonnal elsőbbséget teremt a működés hatékonysága szempontjából. A csomagolás kivitelezése az ügyfelek igényei szerint változott, olyan gyorsan, mint a fogyasztói elvárások növekedése. Az ideális e-kereskedelmi csomag kitalálásáhozazonban kompromisszumokat kell kötni.
Támpontot nyújt a 7S stratégia
A vállalkozások helyes kérdésfeltevésének érdekében jött létre a 7S stratégia. Az új helyzetben hatékony megoldásokat kell kidolgozni a termék jellemző és a fogyasztók véleménye alapján. A 7S kritériumait a jövőbeli felmérések, benchmarking és testreszabott megoldások segítségével alakítják ki.
Az első kritérium szerint a csomagolóiparnak fenntarthatónak kell lennie, a csomagoláshoz újrahasznosítható anyagokat kell használni, illetve meg kell felelni a jogszabályoknak vagy ideális esetben meg is kell haladniuk a fogyasztók környezetvédelmi elvárásait. Második kritérium a méretezhetőség. Nagy sebességű automatizált gyártáshoz kell tervezni és az értékesítési költségek javítása érdekében optimalizálni kell az anyagokat.
Fontos a terhelhetőség is, hiszen a csomagolásnak ellen kell állnia a fokozott árukezelésnek és egy lehetséges leesés következményeinek, viszont összhangba kell hozni a védelmet és az alacsonyabb anyagfelhasználást és az újrahasznosíthatóságot.
Vásárlói igények
A vásárló kívánalmainak való megfelelés is nélkülözhetetlen, így a csomagolásnak meg kell őriznie vagy javítania kell a márka ismertségét és hírnevét. Egy nagyszerű dizájnnak nem csak a polcokon, hanem az okostelefonokon és a számítógépeken is meg kell jelennie.
A biztonságra a vírus fertőzések miatt különösen nagy hangsúlyt kell fektetni, ez az egészségügyi követelmények betartásával érhető el.
Az anyagoknak és a formatervezésnek biztosítania kell, - a digitalizálás és a kódok növekedése miatt - hogy beazonosítható legyen a doboz. Kivételesen jól kell teljesíteni automatizált környezetben és a fokozott nyomonkövethetőségi igény mellett.
A csomagokat optimalizálni kell az összes csatornához vagy meg kell különböztetni az online kereskedelem számára. Az üzletek alkalmazottainak könnyen be kell azonosítani, szétválogatnia és feltöltenie a polcokat. Fontolóra kell venni a csomagolás kialakításához és a grafikához való alkalmazkodást, hogy a boltok polcain és az interneten is kiemelkedjen – írja a Manufacturing Global.