Szolgáltatók TimoCom: ügyféltalálkozó újra töltve

TimoCom: ügyféltalálkozó újra töltve

TimoCom | 2018.05.25 13:57

TimoCom: ügyféltalálkozó újra töltve

Az európai piacvezető fuvar- és raktérbörze szolgáltató, a TimoCom magyarországi külképviselete ebben az évben ismét megrendezte kétnapos ügyféltalálkozóját, folytatva a 2013-as hagyományokat. Öt év kihagyás után a találkozó célja idén a szakmai továbbképzésen túl a gyakorlati tanácsok és a TC Transport Order új funkció részletes bemutatása volt, emellett a logisztikai ágazatban dolgozó ügyfelek számára egyfajta platform lehetőség kialakítása is, ahol információt cserélhetnek.

Hirdetés

A rendezvényt Hock-Ritter Ildikó ügyvezető igazgató és BartaTamás, a TimoCom magyarországi külképviseletének marketingvezetője nyitotta meg. A kétnapos rendezvény során a Magyar Biztonsági Fórum elnöke, Papp Róbert ismét bebizonyította, hogy a biztonság az utolsó olyan tényező, amire általában a logisztikai cégek áldoznak. A biztonsági szakértő hasznos tanácsokat adott, hogy hogyan lehet a biztonsági intézkedéseket még hatékonyabban integrálni egy vállalat életébe. Biztosítás témában Végh Győző, a BÜSZI Kft. üzleti vezetőjének előadása igen hasznos volt, hiszen nem minden ügyfél ismeri a nemzetközi törvényeket és a külföldi kárrendezés előnyeit.

A biztonság és biztosítástémák után Grafl Fülöp Gyöngyi külkereskedelmi szakjogász és Ázsóth-Balom Zsanett, a TimoCom Nemzetközi Inkasszó vezetője a CMR és szerződések témában adtak elő. Azokat a kérdéseket járták körbe, hogy milyen következményei vannak egy fuvarozási szerződés megszűntetésének, hogyan lehet még hatékonyabbá tenni a követeléseket, mire érdemes odafigyelni. Természetesen arról is szó esett, hogy hogyan tud segíteni ilyen esetekben a TimoCom Nemzetközi Inkasszó Osztálya. A TimoCom munkatársai igyekeztek olyan tippeket és interaktív feladatokat adni a résztvevőknek, amelyekkel a mindennapos fuvarszervezői munka hatékonyabbá, gyorsabbá tehető.

A gálavacsora után, Lorán Barnabás „Trabarna” fuvarszervezési tapasztalatairól számolt be a nagyérdeműnek. A második nap a biztonságos fuvarszervezésről, a tervezhetőségről és az ügyfelek ellenőrzéséről szólt. Molnár Sándor, a SCHUNCK csoport hazai képviselet vezetője rávilágított arra, hogy érdemes biztosítót választani, illetve a teljes körű biztosítás sem minden esetben azt jelenti, amit az elnevezés sugall. Gergely Mária, az EPAL képviseletvezető-helyettese egy minden fuvarozót érintő témáról, a palettaminőségről tartott előadást. Részletesen bemutatta a ma Magyarországon forgalomban lévő palettafajtákat, valamint felhívta a figyelmet arra is, hogy milyen módon hamisítják ezeket, és hogyan kerülnek a fuvarozás körforgásába ezek a termékek. A szakmai program a tanúsítványok átadásával ért véget, mely azt igazolja, hogy a rendezvényen részt vevő ügyfelek részletesebb ismertetést kaptak a TC TransportOrder és a TC Truck&-Cargo funkciók hatékonyabb használatához.

– Az eddigi visszajelzések alapján úgy látjuk, megfelelő egyensúlyt találtunk a programok szakmai része és a szórakozás között. Ezzel az eseménnyel magasra tettük a mércét mind a helyszín, mind pedig a meghívott előadók tekintetében. Úgy döntöttünk, hogy 2019-ben is megrendezzük az ügyféltalálkozót – mondta Hock-Ritter Ildikó.

Ha szeretne értesülni a TimoComés a fuvarozási-szállítmányozási szakma újdonságairól, akkor figyelje a TC Truck&Cargo üzeneteit, a TimoCom magyar Facebook oldalát vagy e-mail üzeneteit!

Hirdetés

Kiemelt Partnereink