Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Számos újítással készül az idei szezonra a BME Formula Racing Team
2024.04.25 16:20Ellentmondásosak a számok az abroncs-értékesítésben Európában
2024.04.25 15:23Rekordot döntött a Toyota
2024.04.25 13:23Hússzorosára nő a hazai ipar energiatárolói kapacitása
2024.04.25 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Szállításszervező startup tört be a logisztikai piacra
Új együttműködéseket jelentett be logisztikai cégekkel a fuvar.hu, a magyar szállításszervező portál így a fuvarozó kisvállalkozások mellett már a Magyar Posta szolgáltatásait is közvetíti.
A startup vállalkozás közleménye szerint a szállítmányozást meggyorsíthatja, ha a megrendelőknek nem kell megvárniuk a kisebb cégek egyedi árajánlatait, hanem a logisztikai szolgáltatók instant szállítási ajánlatai közül is választhatnak.
A 2017-ben indult fuvar.hu online piactérként kapcsolja össze a szállítmányozó cégek szolgáltatásait a megrendelésekkel. Utóbbiakra a szállítók árajánlatokat adhatnak, az ügyfelek pedig kiválaszthatják a számukra legkedvezőbb megoldást.
A közlemény idézi a fuvar.hu alapítóját, aki elmondta, hogy több mint 750 regisztrált fuvarozóval működnek együtt, megrendeléseik száma a duplájára, felhasználóik száma pedig több mint a háromszorosára nőtt tavaly. Szucsányi-Borza Sebestyén hozzátette, hogy a Magyarországon működő 37 ezer szállítmányozó cég háromnegyede 1-4 fős mikrovállalkozás, a szolgáltatást ezért rájuk alapozva indították. A portál eddigi tapasztalatai alapján a szállítások átlagos munkadíja 61 ezer forint, a nemzetközi költöztetések a forgalom ötödét teszik ki.
A fuvar.hu közölte, hogy mostanáig 39 millió forint kockázati tőkebefektetéshez jutottak, egy 150 millió forintos tőkebevonást pedig most készítenek elő. Az összegből a fejlesztői csapatuk létszámát és a marketingtevékenységüket szeretnék bővíteni.