Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Számos újítással készül az idei szezonra a BME Formula Racing Team
2024.04.25 16:20Ellentmondásosak a számok az abroncs-értékesítésben Európában
2024.04.25 15:23Rekordot döntött a Toyota
2024.04.25 13:23Hússzorosára nő a hazai ipar energiatárolói kapacitása
2024.04.25 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Sosem találja ki, kik vezetik az amerikai autópiaci márkalistát
Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, míg az amerikai márkák némi javulás ellenére is messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.
A legelismertebb autók idei ranglistáját a Volkswagen konszern Audi márkája vezeti, a második helyen pedig a szintén a konszernhez tartozó Porsche áll, míg a harmadikon a BMW.
A legjobban szereplő amerikai márka, a Buick az utolsó helyre jutott be a legjobb tíz között, holott a tavalyi listán még a hetedik helyen állt.
A listavezető német márkák és az első tíz között sereghajtó Buick közötti űrt japán és koreai márkák, valamint a Tesla töltötte ki Lexus (4), Subaru (5), Kia (6), Mazda (7), Tesla (8) és Honda (9) sorrendben.
A Toyota hosszú évek óta első alkalommal esett ki az első tízből, a 11-ik helyen végzett a tavalyi nyolcadik helyezés után.
A Tesla a nyolcadik helyen debütált a listán. Az előző években még nem volt az értékeléshez elegendő számú Tesla autó a forgalomban.
A General Motors Chevrolet márkája a huszadik helyről a 17.-re, a Cadillac márka pedig a 24.-ről a 18.-ra tört előre. A Fiat Chrysler Automobiles konszern Chrysler márkája a 26. helyről a 19.-re lépett előre. A Ford Motor Co. azonos nevű márkája a 16.-ról a huszadikra esett vissza a rangsorban.