Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Csak tisztán elektromos autókkal nem fogunk célt érni
2024.04.19 07:23Soha ennyi autót nem gyártottak még a csehek
2024.04.19 06:18Szilárdtest akkukat gyártana 2025-től a Nissan
2024.04.19 04:19Új árazási struktúra jön Európában a Supercharger hálózathoz
2024.04.18 17:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Rekordsebességgel cserélnek gazdát ezentúl a kínai és magyar áruk
Megkezdődött a rendszeres vasúti konténerfuvarozás a 13 millió lakosú közép-kínai Hszian városa és Budapest között, az első vonat, amely több mint 7000 kilométeres szárazföldi útvonalon fuvarozott árukat Kínából, rekordidő, tíz nap alatt érkezett a budapesti Rail Cargo Terminal - BILK vasútlogisztikai központba - közölte a Rail Cargo Hungaria.
Megkezdődött a rendszeres vasúti konténerfuvarozás a 13 millió lakosú közép-kínai Hszian városa és Budapest között, az első vonat, amely több mint 7000 kilométeres szárazföldi útvonalon fuvarozott árukat Kínából, rekordidő, tíz nap alatt érkezett a budapesti Rail Cargo Terminal - BILK vasútlogisztikai központba - közölte a Rail Cargo Hungaria.
A Kazahsztánon és Ukrajnán keresztül vezető Selyemúton a tervek szerint ezentúl hetente érkeznek a magyar piacra szánt kínai termékek vasúton.
A szerelvények közlekedtetését a Rail Cargo Group szervezi, a vasúti operációs feladatokat az Európai Unió területére történő belépéstől kezdve a Rail Cargo Operator látja el.
A közlemény szerint a kereskedelmi kapcsolatok gyors bővülése tette indokolttá a Selyemút fokozott igénybevételét elsősorban a gyorsaság miatt. Bár egy hajó mintegy 220 konténervonat kapacitásának megfelelő mennyiségű konténert képes elfuvarozni, de az út háromszor annyi ideig tart Európába, mint amennyire a most Budapestre érkezett vonatnak szüksége volt. A Rail Cargo Terminal – BILK és Hszian között a Rail Cargo Group vonata az első.
A próbavonat Batyevo-Eperjeskén keresztül érkezett Magyarországra, egyelőre általános fogyasztási cikkeket szállított.