Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A StudentTechLab a jobb stratégiára fókuszál
2024.04.18 16:22Még több kínai OEM épít autógyárat Európában a Bosch szerint
2024.04.18 15:20Megtorpant az európai autópiac
2024.04.18 14:16A Volkswagen új architektúrát vezet be a Xpenggel
2024.04.18 13:19Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Piacosítva lehet pénzt csiholni a kutatások eredményeiből
Az egyetemeken felhalmozott tudás piacosításával foglalkozó kutatási és innovációs menedzserképzés indul a Budapesti Corvinus Egyetemen és a Pannon Egyetemen, közölte a Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) felsőoktatásért felelős helyettes államtitkára.
Horváth Zita ismertette: a kutatási és innovációs menedzser szerepe, hogy közelebb hozza a tudósokat a cégek világához, segítse a kutatókat abban, hogy minél hatékonyabban tudjanak részt venni pályázatokon. Az innovációs menedzsernek van affinitása a kutatáshoz, de megvan az a tudása, készsége, kapcsolati hálója is, hogy piacosítsa a tudást - tette hozzá.
Akár szeptemberben is elindulhat az egyéves szakirányú továbbképzés, amelynek előfeltétele legalább egy alapszakos vagy mesterszakos diploma. Amennyiben érdeklődés lesz rá, a többi egyetemnek is megvan a lehetősége arra, hogy kutatási és innovációs menedzserképzést indítson.
Hangsúlyozta: azt szeretnék látni, hogy az egyetemek innovációs ökoszisztéma-központként a fejlődések motorjai, a társadalom és a gazdaság katalizátorai legyenek.
A képzés az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM), valamint a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH) szakmai támogatásával indul.
Nyitókép: pixabay.com