Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Új ötletekkel készül a PEngineers a Techtogetherre
2024.04.23 16:18Új szén-dioxid-megkötő módszert tesztelését kezdi meg az OMV-Petrom
2024.04.23 15:24Achim Grewe lesz az Audi Hungaria új pénzügyi igazgatója
2024.04.23 13:22Kibővíti e-autó-komponenseinek gyártását a BMW
2024.04.23 12:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Mélyülő együttműködés a BorgWarnerrel
A BorgWarner csoport a világ autóiparának élvonalába tartozik. Több mint húsz éve van jelen Európában, ahol elsősorban a gépjárművekbe gyártott turbófeltöltői révén vált közismertté.
Az oroszlányi gyárat 2000-ben kezdték építeni és 2007-ig három alkalommal bővítették. Az elmúlt évek során több mint nyolcszorosára, 1600 nm-ről 13 400 nm-re nőtt a gyártóterület. A kezdeti termelési mennyiség megsokszorozódott az évek során. A kibővült gyártókapacitással az oroszlányi gyár a cégcsoport második legnagyobb termelőegysége, így a BorgWarner a régió meghatározó autóipari beszállító vállalatává vált. Mostanára a foglalkoztatottak száma 2001-hez képest több mint tízszeresére
emelkedett.
Ez a dinamikus növekedés magával hozta az IT és telekommunikáció komplex fejlesztési igényét is. Ezt az összetett feladatot a T-Systems Magyarország Zrt. valósíthatta meg: informatikai és biztonságtechnikai eszközöket szállítottunk a cég számára, elsősorban strukturált kábelezési rendszert, hálózati aktív eszközöket, IP telefonrendszert, automata tűzjelző rendszert, beléptető rendszert, valamint evakuációs hangrendszert.
A termelés több mint 80%-át Európában értékesíti a BorgWarner, logisztikailag az optimális 1000 kilométeres körben látva el az autógyárakat. Termékeiket a legnagyobb autógyárak vásárolják. A kommunikáció így egyértelműen kiemelt szerepet játszik tevékenységükben, ennek támogatásául a német tulajdonú cég videokonferencia használatot vezetett be, s a szállított és telepített rendszerek üzemeltetésére hosszú távú szerződést kötött a T-Systems-szel. E döntésüket a T-Systems műszaki szakértelme és megbízhatósága, a 7x24 órás helpdesk támogatás, valamint korábbi referenciáink támogatták. (X)