Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Az USA nyomására Mexikó is keresztbe tesz a kínai autógyártóknak
2024.04.19 14:21Így lesz elég magyar alapanyag az ipar számára
2024.04.19 13:17Világdöntőbe jutottak az ELTE programozói
2024.04.19 12:23Megkapta az engedélyt akkumulátor-összeszerelő üzemére a BMW
2024.04.19 11:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Csendben üzembe állítottak egy hipergyors villanytöltő állomást Bábolnán
Üzembe állt az első magyarországi Ionity-töltőállomás, az oszlopot az M1-es Budapest felé vezető szakaszán, a bábolnai pihenőhelyen (Concó pihenőhely) helyezték el a napokban.
Az állomásnak nagyon erős töltési kapacitása van, az e-cars.hu elektromobilitási szerint az Ionityvel akár 350 kW-tal is tölthetjük az autónkat. Összehasonlításképpen a publikus normál- és villámtöltők általában a 22 illetve 50 kW-os töltési lehetőséget kínálják.
Az Ionity egy német autógyártókból álló konzorcium, céljuk, hogy gyorstöltő-hálózattal szórják meg Európa főbb útvonalait. A projektben a BMW csoport, a Daimler, a Volkswagen csoport és a Ford vesz részt.
Ezt olvasta már? A napokban kevert óriási vitát, hogy KWh-alapú elszámolást vezettek be öt ELMŰ-ÉMÁSZ töltőállomáson. Egy hónapig 10 Ft/KWh áron lehet az öt állomáson tankolni. Kattintson a kiemelt szavakra és olvassa el, mennyivel emelik a tesztidőszak után az árakat! |
A hazai elektromos töltőhálózat a múlt héten máshol is bővült, méghozzá egyszerre hat töltőoszloppal. A Zala Zone járműipari tesztpályán a fogadóépület előtt, a parkolóban két 22 kW AC és egy 22 kW DC töltőkészüléket telepített az e-Mobi Elektromobilitás Nonprofit Kft. Ezektől távolabb, a Technikai épület mellett létesült további három töltő: szintén két 22 kW AC és egy 22 kW DC töltőkészülék.
Nyitókép: a Zala Zone fogadóépülete melletti töltőállomás