Szolgáltatók Business Superbrands negyedszer a Scaniának

Business Superbrands negyedszer a Scaniának

autopro.hu/Hírszerkesztő | 2011.07.08 11:06

Business Superbrands negyedszer a Scaniának

Idén már sorban a negyedik alkalommal részesült a Scania abban a kitüntetésben, hogy elnyerte a magyarországi Business Superbrands díjat. Ezt az elismerő címet 2008 óta minden évben az üzleti szektorba (B2B) tartozó márkák legjobbjainak ítéli oda egy szakértői zsűri.

Hirdetés

– Örömmel vettük át már negyedszerre a Scania márkának odaítélt magyarországi Business Superbrands díjat. Ezt a kitüntetést csak azok a legjobbnak szavazott márkák kaphatják meg. Számunkra azt igazolja a Business Superbrands minősítés immár hagyományosnak mondható megszerzése, hogy a Scania alapértékeit – az ügyfelek mindenek előtt, az egyén tisztelete és a minőség – Magyarországon is fontosnak tartják az üzleti élet szereplői – mondja Kőhegyi Erika, a Scania Hungária Kft. PR és kommunikációs munkatársa.

Nagy-Britanniából indult a ma már a világ 86 országában azonos szabályok szerint működő Superbrands program azzal a céllal, hogy a saját területükön legjobbnak tartott márkákat kitüntesse. Magyarországon 2004-ben a fogyasztói márkákat minősítő Superbrands díj kiosztásával jelent meg a kezdeményezés, majd nemzetközi mintára 2008-ban már az üzleti szektor (B2B) legjobb márkáit is kitüntették. A Business Superbrands díjat tehát olyan márkák kaphatják meg, amelyek közvetlenül nem fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, illetve szervezeteket szolgálnak ki.

Idén 17 tagot számlált az értékelőbizottság, amely egy, számos működő vállalkozás szűrésével létrejött, mintegy 3000 márkát, illetve vállalatot tartalmazó listáról pontozással választotta ki a legjobbakat. Ezen a listán száz kategóriába sorolva nagyvállalatok éppúgy szerepeltek, mint az üzleti életben jeles kisvállalkozások.

Hirdetés

Kiemelt Partnereink