Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Renault szerint az új modelljeik megdobják majd az eladásaikat
2024.04.23 17:17Új ötletekkel készül a PEngineers a Techtogetherre
2024.04.23 16:18Új szén-dioxid-megkötő módszert tesztelését kezdi meg az OMV-Petrom
2024.04.23 15:24Achim Grewe lesz az Audi Hungaria új pénzügyi igazgatója
2024.04.23 13:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Az Uber után német autókereskedő portálba fektetett a japán cégóriás
A német Auto1 internetes használtautó kereskedelmi portál 460 millió euró feltőkésítésben részesült a japán Softbank technológiai konszern Vision kockázati tőkebefektetési alapjától
Az Auto1 és a Softbank hétfői közös közleménye szerint az Auto1 piaci tőkeértéke a tőkeinjekcióval együtt elérte a 2,9 milliárd eurót. Az Auto1 így az európai start-up vállalatok piaci tőkeérték szerinti rangsorában a második helyre került a Spotify zene-műsorszóró szolgáltatás mögött.
A 2012-ben alapított Auto1 használtautó kereskedelmi szolgáltató több mint harminc európai országban értékesít saját bevallása szerint havonta több mint 30 ezer autót. Az Auto1 35 ezer kereskedő partnerrel működik együtt.
Az Auto1 a 93 milliárd dollár tőkeerejű Vision befektetési alap első németországi befektetése.
A Softbank a jövő ígéretes technológiáival foglalkozó vállalatok finanszírozására hozta létre a befektetési alapot. Az alap pénzeszközeinek túlnyomó részét szaúdi és Egyesült Arab Emírségekbeli befektetők biztosítják. A Vision eddig leginkább robottechnológiai fejlesztő és mobilitási szolgáltató vállalatokba invesztált, a legutóbb például az Uberbe.