Szolgáltatók A nagycsaládos autóprogramban bízik a Seat

A nagycsaládos autóprogramban bízik a Seat

MTI | 2019.04.26 09:03

A nagycsaládos autóprogramban bízik a Seat

Meglódul az év második felében a magyarországi újautó-értékesítés a nagycsaládosok autóvásárlását támogató program hatására a márkakereskedők várakozásai szerint, miután már most élénk érdeklődést, egyidejűleg kivárást tapasztalnak – értékelte a piacot Papp Zoltán, a Porsche Hungaria márkaigazgatója.

Hirdetés

A Seat márkáért felelős vezető szerint az első négy hónapot jellemző visszafogott növekedést júliustól meglendíti a hétüléses modellek iránt jelentkező igény.

A teljes magyarországi újautó-piac az első negyedévben 8,6 százalékkal bővült, a Seat eladásai ennél mérsékeltebben, 5 százalékkal nőttek. A rendelésállomány bővülése azonban áprilisra már 17 százalékos növekedést vetít előre – jelezte a márkaigazgató, hozzátéve: globálisan is jól indult az év, 9 százalékkal erősödött a márka.

A Skoda is kiharapná a részét a magyar kormány nagycsaládos programjából. Kattintson a kiemelt szavakra és nézze meg, melyik SUV-t kínálja a családoknak a cseh márka!

Papp Zoltán az év egészére 15 százalékos bővülést is reálisnak lát, amit segíthet, hogy a flottabeszerzések engedékenyek lettek a városi terepjáró (SUV) kategória tekintetében. A Seatnál ugyanakkor a magánvevők aránya az átlagosnál magasabb, eléri a 40 százalékot.

A márka tavaly 1887 autót adott el Magyarországon, piaci részesedése jelenleg 1,4 százalék. Az eladások mintegy 70 százaléka SUV.

Kiemelt Partnereink