Szolgáltatók A kínaiak vették a legtöbb BMW-t

A kínaiak vették a legtöbb BMW-t

MTI | 2019.02.13 15:52

A kínaiak vették a legtöbb BMW-t

A kínai piacon elért értékesítési sikereinek köszönhetően eladásai növelésével kezdte az évet a BMW AG autógyártó konszern.

Hirdetés

A BMW konszern januárban 149 ezer BMW márkájú autót értékesített, 0,8 százalékkal többet mint 2018 januárjában. Kínában eladásai 15,5 százalékkal növekedtek, Európában és hazai piacán, Németországban azonban csökkentek.

A BMW konszern a BMW, Mini és Rolls-Royce márkákból együttesen 170 ezer autót értékesített januárban, 0,5 százalékkal többet mint egy évvel korábban.

A BMW eladásai szerény növekedésével nem tudta behozni lemaradását a prémium kategóriában piacvezető Mercedes-Benz mögött, holott az 6,7 százalékkal kevesebb, 180 ezer autót értékesített januárban. A prémium kategória harmadik nagy piaci szereplője, az Audi 144 ezer autót adott el januárban, 3 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál.

Kiemelt Partnereink