Szolgáltatók

Tizenegy éve viszik a prímet

A Renault 110 éves áruszállító flottája 11 éve vezeti az eladásokat Európában. A siker oka egyértelműen a széles modellválasztékban, a változatos kialakítási lehetőségekben és nem utolsó sorban az agresszív árpolitikában rejlik.

Szerző: | 2011.05.06. 14:34

A DAF Trucks is ott volt Shanghaiban

A világ egyik legnagyobb nemzetközi autókiállításán, Shanghaiban a PACCAR bemutatta prémiumkategóriás DAF termékcsaládját.

Szerző: autopro.hu/Hírszerkesztő | 2011.05.05. 05:50

Erős volt a Scania első negyedéve

A Scania 2011 első negyedévének üzemi eredménye elérte a 3339 millió svéd koronát, míg nettó árbevétele százalékos növekedéssel 20,7 milliárd svéd korona lett. Mindeközben erős a zöld vonal.

Szerző: autopro.hu/K.A. | 2011.05.03. 09:25

Renault Optifuel Tour május 3-án Tatabányán

Megismertetni a Renault Trucks Optifuel megoldásokat és bebizonyítani a szállítóknak, hogy ezekkel jelentős fogyasztáscsökkenés érhető el - továbbra is ez az Optifuel Tour célkitűzése, amely május 3-án Tatabányára látogat.

Szerző: autopro.hu/K.A. | 2011.05.01. 18:05

Új buszgyártók a tököli betonon

2011. április 28-a volt az immár hagyományos tököli buszfesztivál napja. Az enyhülő piaci környezet idén már nem csak a Magyarországon jól ismert gyártókat, hanem néhány új szereplőt is a reptér betonjára csalogatott.

Szerző: Gracza Zoltán | 2011.04.29. 09:59

Renault Trucks: GPS-alapú útvonaltervező okostelefonra

A Renault Trucks bevezeti az okostelefonokra kifejlesztett, teherautós GPS-alapú útvonaltervező szolgáltatását, valamint egy helymeghatározó programot a márka világhálózatába tartozó szervizpontok azonosításához.

Szerző: autopro.hu/K.A. | 2011.04.28. 18:39

Steyrből MAN

Ha Steyrről esik szó, vannak akiknek egy város, másoknak egy régi teherautó, vagy éppen a jó terepjáró képességű Steyr–Puch járművek jutnak eszükbe. Manapság mégis inkább az MAN feliratok dominálnak a felső-ausztriai városka iparnegyedében.

Szerző: Gracza Zoltán | 2011.04.20. 14:00

Rajtra kész az Euro 6-os motor a Scaniánál

Apróbb változtatások az Euro 5 motoron és egy varázsdoboz a létravázban. Ez a Scania receptje az elérhető legalacsonyabb dízel károsanyag-kibocsátásért.

Szerző: Égő Ákos | 2011.04.15. 06:59

Arany középút kék festéssel

Nincs mindig szükség a flotta legnagyobb nyergesvontatójára. Ha a megfelelő teljesítményű motor és a komfortos fülke rendelkezésre áll, érdemes kompromisszumokat kötni. A Scania G 420 Highline egy igen kellemes kompromisszum.

Szerző: Gracza Zoltán | 2011.04.13. 12:00

Bemutatkozik a Scania OmniExpress 320

Az új, alacsonyabb OmniExpress 320-szal a Scania egy fontos modellt vezet be a menetrend szerinti rövid és közepes távolságokon közlekedő európai buszok piacára.

Szerző: autopro.hu/Hírszerkesztő | 2011.04.07. 12:16

Közúti Business Class

A vonat és az autóbusz régi harca Európa szerte döntetlenre áll. Egy apró lépés, egy csábító ajánlat kell csupán valamelyik féltől, hogy utasok százezreit csábítsa saját rendszerébe. A Touring és a Setra együttműködése egy pontot szerzett a közútnak.

Szerző: Gracza Zoltán | 2011.04.04. 18:01

Kötelező "zöldpontszámítás" a járművek közbeszerzésénél

Az április 14-e után induló jármű-közbeszerzéseknél értékelési kritérium lesz a kocsi károsanyag-kibocsátása, valamint energiahatékonysága - az erről szóló kormányrendelet a legutóbbi Magyar Közlönyben jelent meg.

Szerző: MTI/autopro.hu | 2011.04.01. 17:18

Volvo hibrid premier Európában

A Volvo Trucks széleskörű utcai tesztsorozatot követően megkezdi a hibrid haszonjárművek értékesítését. Júniusban korlátozott darabszámban mintegy 100 darab gyártása kezdődik meg.

Szerző: autopro.hu/Hírszerkesztő | 2011.03.31. 17:20

Jogszerűen eredménytelen a BKV midibusztendere

A Közbeszerzési Döntőbizottság elutasította az Orangeways Autóbuszos Közúti Közlekedési Zrt. jogorvoslati kérelmét, és kimondta, hogy a BKV jogszerűen minősítette eredménytelennek a midibusztendert.

Szerző: MTI/autopro.hu | 2011.03.30. 07:57

Tessék vigyázni, az ajtók nem záródnak!

Már az első napon kútba esni látszott a budapesti közlekedési rendszer európaivá tétele. Az EBSF projektben a rendszerek fejlesztésén kívül a kommunikációé lenne a fő szerep, amit az EBSF és az MAN elsőrangúan művel. A BKV ebben is tanulhatna tőlük.

Szerző: Gracza Zoltán | 2011.03.28. 07:23

Hírlevél feliratkozás

Kiemelt partnereink