Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Kibővíti e-autó-komponenseinek gyártását a BMW
2024.04.23 12:16Már dolgoznak a szegedi BYD-gyár építkezésén
2024.04.23 10:21Nőtt a légi áruszállítás mennyisége és díja
2024.04.23 09:20Ezért van mindig dugó az M0-áson
2024.04.23 08:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A fuvarosoknak kedvez a kamiongyártó új motorja
A Scania tovább bővítette az Euro 6-os minősítésű tehergépkocsi-motorválasztékát. Az új motor kizárólag az SCR technológiát használja utókezelési eljárásként, ezáltal nagy népszerűségre számíthat főleg azon hosszú távú fuvarozással foglalkozó ügyfelek körében, akik számára a kis üzemanyag-fogyasztás kiemelt fontossággal bír.
– A 13 literes, kizárólag SCR technológiát használó 410 lóerős motorunk sikere arra ösztönzött, hogy folytassuk megkezdett utunkat a motorok komplexitásának és az üzemanyag-fogyasztás további mérséklése irányában – mondta Joel Granath tehergépkocsik gyártásáért felelős igazgató.
Az új, DC13 147 jelzésű motornak nincs szüksége változó geometriájú turbófeltöltőre vagy EGR-rendszerre.
A kizárólag SCR-es járművek több AdBlue-t igényelnek. A normál dízel-üzemanyag fogyasztás 6 százalékát teszi ki az AdBlue fogyasztás, míg az EGR és SCR technológiát használó járművek esetében ez az érték 3 százalék körül mozog. Az üzemanyagtartály méretének optimalizálásához különböző kapacitású AdBlue tartályokat kínálnak, amelyek egy része az alvázon belülre szerelhető, így nem foglal el hasznos helyet. Maximális forgatónyomatéka 2350 Nm, amely már ezer percenkénti fordulatszámtól rendelkezésre áll.