Gyártósor

38 év után készült el a jubileumi G-osztály

Elkészült a Mercedes ikonikus terepjárójának háromszázezredik példánya. Az évek során sokat változott az egykor katonai célokra fejlesztett gép, de a robosztus és megbízható jelzők máig hűen kísérik.

Szerző: autopro.hu/B.B. | 2017.07.26. 12:30

Nem gyárt többé B-Maxot a Ford Romániában

Az amerikai gyártó további 700 dolgozó alkalmazását tervezi idén romániai üzemében, ugyanakkor közölte, hogy ősztől leállítja a B-Max modell gyártását.

Szerző: MTI | 2017.07.25. 08:05

Nagyot nőttek a melósbérek

A második negyedévben újabb 2 százalékkal, éves összehasonlításban pedig 17 százalékkal nőtt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére.

Szerző: MTI | 2017.07.24. 08:22

Leáll a magyar járműgyártás

A következő hetekben kisebb-nagyobb hézagokkal hagyják el a gyárakat a hazánkban készült erőforrások és járművek. Szünetel a munka a győri Audinál, a szentgotthárdi Opelnál és a esztergomi Suzukinál is.

Szerző: Pardavi Mariann | 2017.07.20. 12:27

Története legnagyobb átszervezését indítja el az Audi

Prémium digitális autóipari vállalattá alakulásának útján az Audi története legnagyobb átszervezését indítja el, amelynek eredményeképpen a márka minden értelemben digitalizáltan és fenntartható módon működik majd, újra feltalálva a nagyvárosi mobilitást.

Szerző: autopro.hu/Sz.K. | 2017.07.12. 15:16

Ilyen lesz a Volkswagen-csoportnál a jövő gyártási folyamata

A digitalizáció, az automatizált vezetés és az elektromos mobilitás nem csupán az autókat, hanem előállításuk módját is alapvetően változtatja meg. Új technológiák és trendek nyitnak új távlatokat, minden még inkább digitálisan és internetes hálózatba szervezve működik majd. E kihívásokra egyesített erőkkel készül a Volkswagen-csoport.

Szerző: autopro.hu/Sz.K. | 2017.07.06. 11:06

Lajtmann Zsolt: magyarországi szerszámgyárat fontolgat a Horn

A Paul Horn GmbH 1969 óta fejleszt és gyárt beszúró-, hosszeszterga- és horonymaró-szerszámokat. A magyarországi viszonteladói képviselet értékesítési vezetőjével beszélgettünk, aki szerint nem kizárt, hogy hazánkban is elinduljon a gyártás.

Szerző: Pardavi Mariann | 2017.06.29. 06:36

Lézertechnológia: forradalmian új megoldás a hőkezelésben és a felrakó hegesztésben

A Budai Benefit Kft. tevékenysége innovatív eljárások bevezetésére és használatára épül az alkatrész- és a szerszámfejlesztés területén. Magyarországon egyedülálló módszerekkel állnak ügyfeleik rendelkezésére. Az autóipar mellett megrendelőik között vannak a legnagyobb multinacionális vállalatok gyárai éppúgy, mint a hazai kis- és középvállalkozások.

Szerző: | 2017.06.28. 10:00

Vissza a jövőbe: középpontban az e-mobilitás

A jövő a jelenben gyökerezik. Az autóiparnak egyre növekvő kihívásokkal kell szembenéznie. A jelenlegi belsőégésű motorra alapozott hajtástechnika több mint százéves múltra tekinthet vissza.

Szerző: | 2017.06.23. 10:30

Ha nincs hálózat, nincs termelés sem

A Softing GmbH átfogó tapasztalattal és megbízható megoldásokkal rendelkezik a PROFINET hálózatok átvételi tesztjeinek, monitorozásának és diagnosztikájának területén.

Szerző: | 2017.06.20. 13:00

Digitális ikertestvérek a gyártósoron: hol tartanak a magyar kkv-k?

Nagyobb szerephez jutott az informatika a gyártósorokon, mint ahogy azt korábban gondoltuk. Fehér Tamással, graphIT Kft. kereskedelmi vezetőjével egyebek mellett arról beszélgettünk, hogyan lehet a cégek segítségére egy digitális ikertestvér.

Szerző: Pardavi Mariann | 2017.06.16. 06:30

Párhuzamosított vizsgálatok XTS segítségével – Lineáris szállítórendszer hengeres fémöntvények optikai vizsgálatában

A Gefasoft rendkívül kisméretű, légzsákok befúvóidomainak optikai tesztelésére szolgáló berendezést fejlesztett ki, amely összesen tizenegy, különféle vizsgálati időkkel rendelkező kamera-állomást tartalmaz. Az igen rugalmas XTS lineáris szállítórendszer segítségével sikerült párhuzamosítani az egyes részfolyamatokat, és optimalizálni az áteresztőképességet.

Szerző: | 2017.06.14. 13:06

Gyártósor extra: mi fér bele a Mercedesnél 48 órába?

Egy kilométer hosszú gyártósor, 152 munkaállomás, etaponként 2 perc áthaladási idő. A Mercedes kecskeméti gyárában jártunk, ahol minden autó konkrét egyedi megrendelésre készül. És hogy mi fér bele 48 órába? Minden.

Szerző: Wurmbrandt András | 2017.05.30. 15:00

Hírlevél feliratkozás

Kiemelt partnereink