Gyártók Öt hibrid verzióval érkezik a nyolcadik generációs VW Golf

Öt hibrid verzióval érkezik a nyolcadik generációs VW Golf

autopro.hu/B.A. | 2019.10.26 11:00

Öt hibrid verzióval érkezik a nyolcadik generációs VW Golf

A Golf a legsikeresebb európai autó, melyből eddig több mint 35 millió darabot értékesítettek. A nyolcadik generációs, digitalizált, összekapcsolt és intuitív Golf az egyidejűleg bevezetett hibrid változatokkal elektromossá teszi a kompakt osztályt.

Hirdetés

Az új Golffal a Volkswagen hibrid offenzívát indít. A márka első modelljeként a nyolcadik Golf nem kevesebb, mint öt hibrid hajtású változatban kapható. Bemutatója a 48V-os technológia premierje is egyben: a szíjas generátor-önindító, a 48V-os lítium-ion akkumulátor és a legújabb generációs hatékony TSI-motorok új mild-hibrid hajtást alkotnak az eTSI-ben. Ez kézzelfogható előnyökkel jár: a fogyasztás akár 10 százalékkal csökkenhet a WLTP ciklus alapján. A Volkswagen három teljesítménnyel kínálja az eTSI Golfot: 81 kW / 110 LE, 96 kW / 130 LE és 110 kW / 150 LE változatban.

A kijelzők és a vezérlőegységek következetesen digitálisak
A kijelzők és a vezérlőegységek következetesen digitálisak

Hálózatról tölthető

Két plug-in hibrid hajtású változatban is kapható lesz az autó. Az új efficiency változat 150 kW / 204 LE teljesítményt ad le, míg a nagyon sportos GTE 180 kW / 245 LE teljesítményt nyújt. Mindkét változatban a plug-in hibrid hajtású Golf egy új, 13 kWh-os lítium-ion akkumulátorral kerül bevezetésre, amely nagyobb, mintegy 60 kilométeres elektromos üzemű hatótávolságot tesz lehetővé, és ideiglenesen a Golfot nulla kibocsátású járművé teszi.

Hatékony benzin- és dízelmotorok

Az új Golf hajtáslánc változatai között szerepel benzin (TSI), dízel (TDI) és földgáz hajtás (TGI). A két négyhengeres benzinmotor, 66 kW / 90 LE és 81 kW / 110 LE teljesítménnyel, a két négyhengeres dízelmotor 85 kW / 115 LE és 110 kW / 150 LE teljesítménnyel, és TGI pedig 96 kW / 130 LE teljesítménnyel érkezik. Az új TSI változatok különösen alacsony károsanyag kibocsátásúak, köszönhetően az olyan elemeknek, mint az innovatív TSI Miller belső égési folyamat. A TDI hajtásláncokban az újdonság az, hogy a Volkswagen twin-dosing technológiát, két SCR-katalizátort alkalmaz a nitrogén-oxid (NOx) kibocsátás jelentős, akár 80 százalékos csökkentésére; emellett a TDI fogyasztása akár 17 százalékkal is csökkent az előzőhöz képest.

A Golf az első Volkswagen, mely már szériafelszereltségként kínálja a Car2X kommunikációs rendszert
A Golf az első Volkswagen, mely már szériafelszereltségként kínálja a Car2X kommunikációs rendszert

Állandó kapcsolatban

A rendszereket nemcsak egymással kapcsolták össze, hanem az online csatlakozási egységnek (OCU) köszönhetően a Golfon kívüli világhoz is kapcsolódnak. A széria OCU integrált eSIM linkeket tartalmaz a „We Connect” és a „We Connect Plus” online funkciókhoz és szolgáltatásokhoz. Az új Golf az első Volkswagen, amely alaphelyzetben is kapcsolódik a környezetéhez a Car2X rendszeren keresztül, mely a vezetőnek a kijelzőn megjeleníti a közlekedési infrastruktúra jeleit és más, 800 méter távolságon belül lévő járművektől származó információkat. A Golf ezeket a figyelmeztetéseket meg is osztja más Car2X modellekkel. A helymeghatározás intelligenciája valósággá válik, és ez a közlekedés biztonsága új szakaszának kezdetét jelenti.

Kiemelt Partnereink