Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A StudentTechLab a jobb stratégiára fókuszál
2024.04.18 16:22Még több kínai OEM épít autógyárat Európában a Bosch szerint
2024.04.18 15:20Megtorpant az európai autópiac
2024.04.18 14:16A Volkswagen új architektúrát vezet be a Xpenggel
2024.04.18 13:19Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Megérkezett Magyarországra a Land Rover legújabb terepjárója
Az új Defender kínálata az alapmodelltől a First Editon-ön át a legmagasabb felszereltségű X-ig terjed, illetve elérhetőek a Standard, S, SE, HSE modellváltozatok is. Magyarországon a British Motors budapesti kereskedésében látható és rendelhető az új modell.
A Land Rover 2019 őszén mutatta be az új Defendert, mely jellegzetes sziluettje miatt azonnal felismerhető. Az autó tervezői a 21. századra álmodták újra az ismerős Defender védjegyeket: függőleges, szögletes formavilágát megőrizve, megtartva az oldalsó tetőablakokat, az oldalra nyíló hátsó csomagtérajtót és a kívülre szerelt tartalékkereket, amelyek azonnal felismerhetővé teszik az autót.
A beltérnél a tervezők az egyszerűségre és praktikusságra fektették a hangsúlyt, de olyan innovatív megoldások is születtek, mint a műszerfalba épített sebességváltó, amely lehetővé teszi a korai Land Roverekhez hasonló, három elülső üléses kivitelt.
Ennek eredményeként a Defender 110 öt, hat vagy 5+2 ülőhelyes változatot kínál. Utóbbinál a második sor ülései mögött akár 1,075 literes a rakodótér, de a második üléssor lehajtásakor akár 2,380 literes is lehet a hasznos térfogat, mintegy 900 kg-os hasznos teher mellett. A tető 168 kilogrammig terhelhető, míg akár 3,5 tonnát is lehet vontatni az autóval.
A Defender 90 hat utas szállítására alkalmas egy kompakt családi autó hosszúságú járműben.
Ezzel az autóval nyugodtan lehet terepre menni
Az állandó összkerékhajtás, a felezővel ellátott nyolcsebességes automata váltó, a középső differenciálmű és az opcionális hátsó differenciálmű biztosítja, hogy szinte bármilyen viszonyok között megállja a helyét a Defender.
A modell karosszériájának hasmagassága 291 mm, és az 500 mm-es tengelyartikulációja révén akár 45 fokos dőlésszögű oldallejtőkön is elboldogul. A kimondottan erre a modellre fejlesztett D7x könnyű alumínium platformra épített önjáró karosszéria a gyártó közleménye szerint a legszilárdabb karosszériaszerkezet, amelyet a Land Rover valaha gyártott.
A 900 mm-es maximális gázlómélységet a „Terrain Response 2” rendszer új gázlósegéd programja teszi lehetővé, amely 3D panoráma kamerarendszerén keresztül biztosítja, hogy a járművezetők teljes bizalommal hajtsanak be a mély vízbe.
A szárazföldön a Land Rover fejlett „ClearSight Ground View” technológiája segít a járművezetőknek teljes mértékben kihasználni a Defender képességeit azáltal, hogy a központi érintőképernyőn mutatja a motorháztető által általában elrejtett, közvetlenül az első kerekek előtti területet is.
A Defender felfüggesztése akár 185 mm-en állítható. Az elektronikus légrugó lehetővé teszi, hogy a hasmagasságot a beszállást és a rakodást megkönnyítő, 40 mm-rel csökkentett, úgynevezett „Elegant Arrival” szinttől az akár 75 mm-es emelésig növeljük, vagy extrém terepkörülmények között akár további 70 mm-t emeljük, a jármű kivételes futómű-geometriájának köszönhetően.
Az új Defender benzines, dízel és hibrid kivitelben is kapható.