Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Új ötletekkel készül a PEngineers a Techtogetherre
2024.04.23 16:18Új szén-dioxid-megkötő módszert tesztelését kezdi meg az OMV-Petrom
2024.04.23 15:24Achim Grewe lesz az Audi Hungaria új pénzügyi igazgatója
2024.04.23 13:22Kibővíti e-autó-komponenseinek gyártását a BMW
2024.04.23 12:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Kétharmadával estek vissza a VW németországi eladásai
Kétharmadával csökkentek áprilisban a Volkswagen konszernnél a VW márka eladásai Németországban, kisebb mértékben, mint a többi európai piacon - tájékoztatta a médiát Jürgen Stackmann, a VW márka érétékesítési igazgatója.
A VW márka eladásai Németországban 67 százalékkal estek vissza áprilisban az egy évvel korábbihoz képest, Európában pedig 83 százalékkal - mondta, megjegyezve, hogy a koronavírus-járványban legsúlyosabban érintett piacokon, Nagy-Britanniában, Olaszországban, Spanyolországban és Franciaországban gyakorlatilag leálltak az értékesítések.
Az Egyesült Államokban 35 százalékkal kevesebb VW autót értékesített áprilisban a konszern, mint egy évvel korábban. Kínában viszont az előző hónapok nagy visszaesését követően mindössze 2,5 százalékkal kevesebb VW autó kelt el, mint tavaly áprilisban. „Májusban Kínában már el fogjuk érni a tavalyi eladásokat” - jelentette ki Stackmann.
Az európai értékesítések felfuttatásának támogatására a Volkswagen konszern „magas kétszámjegyű milliós” összeget különít el az ügyfelek számára kedvező lízing és hitelkondíciók finanszírozására - közölte a tájékoztatón a VW márka értékesítési igazgatója. Bejelentette egyúttal, hogy törlesztési biztosítást is kínálnak majd a vásárlóknak a munkahely elvesztése esetére.