Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Több ezer Cybertruckot hív vissza a Tesla
2024.04.19 15:22Az USA nyomására Mexikó is keresztbe tesz a kínai autógyártóknak
2024.04.19 14:21Így lesz elég magyar alapanyag az ipar számára
2024.04.19 13:17Világdöntőbe jutottak az ELTE programozói
2024.04.19 12:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Érintésmentes szervizzel segít a Ford koronavírus idején
Az úgynevezett „No Touch”, azaz érintésmentes szervizekben az autók teljes fertőtlenítésen esnek át, mielőtt a szervizből visszakerülnének a tulajdonoshoz.
A koronavírus-járvány kitörése óta számos olyan biztonsági intézkedést hoztak Európa-szerte, amiknek következtében a közúti forgalom is kisebb lett, a szervizek és a nem élelmiszert forgalmazó boltok bezártak. Azonban ebben a helyzetben is akadnak olyanok, akiknek létszükséglet, hogy az utakon lehessenek: az élelmiszert, gyógyszereket és egyéb fontos árukat szállító fuvarozók nem tehetik meg, hogy otthon maradjanak.
Az ilyen fuvarozók járművei sincsenek biztonságban a meghibásodások elől, ezért elengedhetetlen, hogy egyes szervizek is nyitva legyenek és a rendelkezésükre álljanak szükség esetén.
A Ford ezért indította el az érintésmentes szervizt elsőként Olaszországban, azóta pedig számos további európai államban is megjelent a szolgáltatás.
Mit jelent az „érintésmentes szerviz”?
A szolgáltatás lényege az, hogy az ügyfelek úgy kaphatják vissza a járművüket a javítás után, hogy azt a szervizben szigorú higiéniai eljárásokkal megtisztítják. A szerviz munkatársai gumikesztyűben dolgoznak, így ténylegesen nem érnek hozzá a járműhöz, emiatt érintésmentes az eljárás.
A „érintésmentes csomag" része egy videó is, ami a javítás folyamatait örökíti meg, így az ügyfelek megbizonyosodhatnak róla, hogy teljesen lefertőtlenített autót kapnak vissza.
A szolgáltatás elérhető Európa-szerte, így Magyarországon is – hívja fel a figyelmet a vállalat.