Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Világdöntőbe jutottak az ELTE programozói
2024.04.19 12:23Megkapta az engedélyt akkumulátor-összeszerelő üzemére a BMW
2024.04.19 11:18Az idén sem fizet osztalékot a Rába
2024.04.19 10:16A vártnál többszörösére nőtt az érdeklődés a Xiaomi e-autója iránt
2024.04.19 09:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Dedikált elektromos padlólemezzel elektrifikál a Hyundai
A Hyundai Motor Csoport 2021 elején fogja bemutatni akkumulátoros elektromos járműveknek dedikált platformját, amitől a gyártási idő és a költségek csökkentését várják.
Az Elektromos-Globális Moduláris Platform (E-GMP) nevet viselő architektúra lehetővé fogja tenni a koreai autógyártónak a saját akkumulátormodul technológiájának alkalmazását, valamint az alkatrészek számának 60 százalékkal való csökkentését.
A vállalat közleménye szerint a padlólemez által viszonylag rövid idő leforgása alatt bővíthetik az elektromos modellek kínálatát modularizáció és sztenderdizálás útján.
Egy E-GMP-re épülő autó legalább 500 kilométert tehet majd meg egy töltéssel. Ez azt jelenti, hogy ezen típusok hatótávolsága minimum 23 százalékkal haladja majd meg a Hyundai elektromos kínálatának legnagyobb hatótávolsággal rendelkező tagjáét, a Kona Electricét – írja a Reuters.
Nagyratörő tervek
A Hyundai Motor és testvérvállalata, a Kia Motors együttesen 1 millió elektromos autót tervez értékesíteni 2025-ben, amivel villanyautó-eladások szerint a harmadik helyet akarják elfoglalni a gyártók rangsorában.
A Kia szeptemberben több részletet is megosztott elektrifikációs terveiről. A márka kínálatában 2025-re tizenegy akkumulátoros elektromos típus fog szerepelni. A Hyundai pedig még nyáron jelentette be, hogy Ioniq néven külön márkát alapít teljesen elektromos modelljeinek.