Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Így hat az automatizálás idén a vállalkozásokra
2024.04.20 08:18A gyerekeknek biztonságosabb biciklizni, mint autózni
2024.04.20 04:20Végrehajtja első légi hidrogénkísérletét az EasyJet
2024.04.19 17:17A kecskeméti csapat újabb lépést tett az önvezető rendszerek felé
2024.04.19 16:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A német kereskedésekben elindult az ID.3 roadshow
Már nagyon készül a Volkswagen az ID.3 első kiszállításaira, az értékesítők képzése már el is indult a kereskedésekben. Az új ID.3 elektromos modellek szeptemberi kiszállítása előtt az autógyártó roadshowt indított a német kereskedők számára. A körülbelül 865 autókereskedés képzésére a koronavírus miatt kerül sor.
Körülbelül egy hónappal az új ID.3 tesztvezetések elindulása előtt, a gépjárműgyártó bejelentése szerint már átfogó képzést indítottak az értékesítéseknek. Ennek értelmében a múlt héten száz járművet adtak át a Volkswagen oktatóinak és értékesítőinek a Wolfsburg Autostadt szállítmányozási iroda ügyfélközpontjában, amelynek körülbelül 865 autókereskedést kell Németország szerte az ID.3 kiállítási show részeként kiképeznie.
„Normál esetben egy nagy, központi képzést szerveztünk volna minden kereskedés számára, de a koronavírus miatt ez természetesen nem lehetséges" - mondta Jürgen Stackmann a VW értékesítési igazgatója. „A rendkívüli helyzetek rendkívüli intézkedéseket igényelnek, így a csapatunk átalakította az oktatást a digitális képzés és roadshow keverékévé. Így kerülhet az ID.3 elemébe: az utakon haladva.”
865 kereskedő és hatezer munkatárs
Az ID.3 roadshow során az oktatócsapatok a 865 németországi márkakereskedésbe mennek, ahol bemutatják az új járművet. A Volkswagen álláspontja, hogy egy külső oktatónak is ott kell lennie a VW értékesítőivel együtt. A képzés az ID.3 összes szoftverfunkciójára és működési elemére kiterjed, beleértve a „We Charge" töltési szolgáltatást, a „We Connect" szolgáltatást, amely összeköti az autót az okostelefonnal, valamint a „Volkswagen ID" személyre szabott ügyfélszolgálathoz kapcsolódó témákra is kiterjed. Ezen felül a résztvevőknek természetesen az úton is ki kell próbálniuk az ID.3-at.
„Ez a koncepció nagy előnyöket kínál a kereskedelemben: a képzés időtartama alatt a munkavállalók nem tartózkodnak távol a munkahelyüktől, ehelyett intenzív képzés folyik kis helyszíni csoportokban" - magyarázza Holger Santel, a VW személygépjármű értékesítési és marketing vezetője. „Biztosak vagyunk abban, hogy az ID.3 iránti lelkesedést minden partnerünknek és ügyfelünknek továbbadjuk."
Az ID.3 roadshow öt hétig, szeptember elejéig tart. Az összesen száz darab ID.3 közül kettőnek kell működnie minden egyes márkakereskedésnél. A képzés legfeljebb négyfős csoportokban zajlik majd, szigorúan betartva az egészségügyi és higiéniai előírásokat. Ilyen formában a német autókereskedelemben összesen hatezer alkalmazottat kell kiképeznie a Volkswagennek – írja az Automobilwoche.