Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Akkumulátorgyár készül a VW számára
2024.04.25 06:18Ez a vállalat megreformálja a raklapozást
2024.04.25 04:16Új gyártócsarnokot építtet a Szabó Fogaskerékgyártó
2024.04.24 17:18Közös fejlesztést jelentett be a Siemens és a Mercedes-Benz
2024.04.24 16:25Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Ugyanazzal a stratégiával előzné egymást a BMW és a Mercedes
Nem elég, hogy szinte egy időben mutatkozott be az új ötös BMW és a Mercedes E-osztály, a kereslet mindkét gyártónál jelentkező visszaesését ugyanazzal a lépéssel orvosolnák a gyártók.
Még tovább éleződik a BMW és a Mercedes közti verseny, már ha egyáltalán lehet még tovább: az ötös Limousine és az E-osztály kupé szinte párhuzamos bemutatása után mindkét német gyártó a SUV-ok kínálatának további erősítésében látja a kissé megtorpanó eladások elleni orvosságot.
2016-ban a két gyártó értékesítésében hasonló változások történtek: míg a legtöbb típus eladásaiban (kategóriától függetlenül) nehézségekkel találták szembe magukat a forgalmazók, a SUV-ok iránti kereslet a BMW észak-amerikai kirendeltségénél 42, a Daimlerénél 33 százalékkal bővült.
Ennek megfelelően a német prémiumgyártók különösen az Egyesült Államokban turbóznák fel a SUV-ok eladásait. A bajorok nem csak a dél-karolinai spartanburgi üzemben készülnek az X7 gyártására, hanem az X3 termelésében is pótlólagos kapacitásokat állítanak szolgálatba. A stuttgartiak a tervek szerint növelik majd az amerikai kereskedésekben kapható modellek számát – valószínűleg egyre több helyi szalonban lesz elérhető a teljes csillagos SUV-kínálat.