Gyártók Ugyanazzal a stratégiával előzné egymást a BMW és a Mercedes

Ugyanazzal a stratégiával előzné egymást a BMW és a Mercedes

autopro.hu/B.B. | 2017.01.17 12:30

Ugyanazzal a stratégiával előzné egymást a BMW és a Mercedes

Nem elég, hogy szinte egy időben mutatkozott be az új ötös BMW és a Mercedes E-osztály, a kereslet mindkét gyártónál jelentkező visszaesését ugyanazzal a lépéssel orvosolnák a gyártók.

Hirdetés

Még tovább éleződik a BMW és a Mercedes közti verseny, már ha egyáltalán lehet még tovább: az ötös Limousine és az E-osztály kupé szinte párhuzamos bemutatása után mindkét német gyártó a SUV-ok kínálatának további erősítésében látja a kissé megtorpanó eladások elleni orvosságot.

2016-ban a két gyártó értékesítésében hasonló változások történtek: míg a legtöbb típus eladásaiban (kategóriától függetlenül) nehézségekkel találták szembe magukat a forgalmazók, a SUV-ok iránti kereslet a BMW észak-amerikai kirendeltségénél 42, a Daimlerénél 33 százalékkal bővült.

Ennek megfelelően a német prémiumgyártók különösen az Egyesült Államokban turbóznák fel a SUV-ok eladásait. A bajorok nem csak a dél-karolinai spartanburgi üzemben készülnek az X7 gyártására, hanem az X3 termelésében is pótlólagos kapacitásokat állítanak szolgálatba. A stuttgartiak a tervek szerint növelik majd az amerikai kereskedésekben kapható modellek számát – valószínűleg egyre több helyi szalonban lesz elérhető a teljes csillagos SUV-kínálat.

Kiemelt Partnereink