Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Számos újítással készül az idei szezonra a BME Formula Racing Team
2024.04.25 16:20Ellentmondásosak a számok az abroncs-értékesítésben Európában
2024.04.25 15:23Rekordot döntött a Toyota
2024.04.25 13:23Hússzorosára nő a hazai ipar energiatárolói kapacitása
2024.04.25 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Nem akar többé csupán autógyártó lenni a Volvo
Egy új ügyfélkör megcélzása a svéd-kínai márka jövőbeli terveinek egyik legfontosabb pontja. További cél még az önvezető autók fejlesztése és az eladások növelése a XC40-nél már bemutatott előfizetések segítségével.
Megkétszerezné eladásait a következő évtized közepéig a svéd-kínai Volvo Cars, amivel a BMW, a Mercedes és Audi márkákkal akarja felvenni a harcot.
– Nem leszünk többé csupán autógyártó, helyette egyre inkább közvetlen kapcsolatot kívánunk kiépíteni ügyfeleinkkel –mondta el Hakan Samuelsson, a vállalat vezérigazgatója. A cégnél 2025-re azt szeretnék, hogy autóinak felét egy előfizetésen alapuló szolgátatási modellen keresztül vásárolják meg.
A következő évtized közepére a kínai Geely által irányított cég 1,2 millió járművet tervez eladni. A gyártó hangsúlyozta, értékesített autóinak fele teljesen elektromos hajtású lehet, míg az autonóm járművek aránya is magas, harminc százalék körüli alakulhat. Hogy ez tényleg megvalósulhasson, a Volvo partnerkapcsolatban áll az Uber amerikai autókölcsönző és technikai vállalattal illetve tárgyal más szereplőkkel is, melyek önvezető technológiákat és jövőbeli mobillitási szolgáltatásokat fejlesztenek. Ezen kooperációk eredményeinek köszönhetően szintén nagy kereslet keletkezhet a vállalat autói iránt.
Az elmúlt években a Volvo Cars figyelemreméltó növekedésbe kezdett, a Geely anyagi támogatásának köszönhetően Samuelsson nagy sikereket ért el. A gyártó menedzsmentje az előfizetésekkel most az eladások számait próbálja még tovább növelni. Az autó havidíja fedezi a kocsi költségeit, a biztosítást és a karbantartást is - ez a modell átalakítja a jelenleg megszokott járműtulajdonlási viszonyokat, egyben lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy gyakrabban, megváltozó igényeik szerint tudjanak autót cserélni.
– Ezek a kezdeményezések segítenek, hogy a Volvo puszta autógyártóból direkt fogyasztói szolgáltatásokat biztosító vállalattá váljon – hangsúlyozta a vezérigazgató.