Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Kibővíti e-autó-komponenseinek gyártását a BMW
2024.04.23 12:16Már dolgoznak a szegedi BYD-gyár építkezésén
2024.04.23 10:21Nőtt a légi áruszállítás mennyisége és díja
2024.04.23 09:20Ezért van mindig dugó az M0-áson
2024.04.23 08:18Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Kínai márka hozott szerencsét a Renault-nak
Emelkedtek tavaly a Renault-csoport eladásai részben két új márka, a kínai Jinbei és a Huasong integrációjának köszönhetően.
A francia autóipari konszern pénteken azt közölte, hogy tavaly 3,88 millió gépkocsit adott el, 3,2 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Tavaly a Renault márkájú autók eladása 5,2 százalékkal 2,533 millióra csökkent, a román Dacia autók értékesítése 7 százalékkal 700 800-ra nőtt, az orosz Lada autóké 18,7 százalékkal 398 280-ra emelkedett, a dél-koreai Renault Samsung Motors autóké 14,9 százalékkal 84 950-re mérséklődött.
A Jinbei és Huasong járművekből összesen 165 ezer 603 talált gazdára tavaly.
A Renault cég tavaly 37 százalékkal növelte az elektromos autók eladását a megelőző évhez képest. A társaság piaci részesedése az európai elektromos autók piacán a legnagyobb, 22 százalék.