Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Végrehajtja első légi hidrogénkísérletét az EasyJet
2024.04.19 17:17A kecskeméti csapat újabb lépést tett az önvezető rendszerek felé
2024.04.19 16:23Több ezer Cybertruckot hív vissza a Tesla
2024.04.19 15:22Az USA nyomására Mexikó is keresztbe tesz a kínai autógyártóknak
2024.04.19 14:21Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Kereskedést nyit az Aston Martin Magyarországon
A Gablini csoport behozza Magyarországra az Aston Martint és várhatóan jövő év elején nyitnak márkakereskedést Budapesten.
Információink szerint a Gablini csoport lesz a luxusmárka importőre és egyben a hazai márkakereskedést is ők üzemeltetik majd.
Az egyetlen független luxusautó gyártó
Az Aston Martin az egyetlen független luxusautó gyártó a világon. Gyönyörű, kézzel készült autóik ikonikusnak számítanak. A márka történelme 106 éves. Az első hivatalos Aston Martin kereskedés 2020 első negyedévében nyitja meg kapuit a magyar fővárosban.
Jövő csütörtökön mutatkoznak be
Az Ason Martin hivatalosan jövő csütörtökön mutatkozik be majd itthon. További részleteket vélhetően akkor lehet majd megtudni a márka magyarországi terveiről.
Visszaesik a szegmens
Magyarországon az első fél évben összesen 143 luxusautót adtak el, ami 21 százalékos csökkenés a 2018 első hat hónapjában forgalomba helyezett 182 darabhoz képest – derül ki a Datahouse adataiból. Az első félévben forgalomba helyezett 74 543 autónak ez egyébként mindössze 0,2 százaléka. A luxuskategóriába sorolt autók listáját a 7-es BMW limuzin vezeti 42 darabbal, megelőzve a Mercedes-Benz S-osztályt és az Audi A8-at.
A Ferrari kilencnél tart
Az Aston Martin igazi versenytársa azonban a Ferrari lehet majd itthon, az olasz márkát statisztikailag a sportautók közé sorolják. Ez a szegmens 21 százalékkal 502 darabra bővült ez első hat hónapban éves alapon. Idén eddig kilenc Ferrari kelt el itthon, ebből négy Portofino, két-két 488-as és 812 Superfast és egy darab GTC4 Lusso. A vezess.hu szerint itthon egy évben 10-30 Aston Martin kelhet el. Egyben felhívták a figyelmet arra, hogy a Ferrariból akár a statisztikában szereplő kilencnek akár a duplája is lehet a valós hazai értékesítés. Megállapították, hogy még mindig divat a kiemelkedően magas vételárú járművek vásárlói között a szlovák, német, és újabban a cseh rendszám.
Nyitókép: Instagram