Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Így lesz elég magyar alapanyag az ipar számára
2024.04.19 13:17Világdöntőbe jutottak az ELTE programozói
2024.04.19 12:23Megkapta az engedélyt akkumulátor-összeszerelő üzemére a BMW
2024.04.19 11:18Az idén sem fizet osztalékot a Rába
2024.04.19 10:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Eddig nincs túl jó éve az Audinak
Szeptemberben kizárólag a bázishatásnak köszönhetően nőtt az Audi AG értékesítése, miután egy évvel korábban az új (WLTP) emissziós mérési eljárásra való átállás 22 százalékkal vetette vissza az értékesítéseket. Az első három negyedév eladásai összességében csökkentek.
A Volkswagen konszern prémium márkája szeptemberben 145 ezer autót értékesített világszerte, 4,5 százalékkal többet a 2018 szeptemberi 139 ezernél. Globálisan januártól szeptemberig az Audi 1,357 millió autót adott el, kevesebbet az egy évvel korábbi 1,408 milliónál.
A német piacon ismét sokan keresik az Audit
Európában az Audi szeptemberi eladásai 33,1 százalékkal emelkedtek éves bázison, 49,5 ezerre. Az év első kilenc hónapjában azonban Európában is kevesebb autót értékesített az Audi az egy évvel korábbinál, 595 ezret 616 ezer után.
Németországban több mint duplájára, 14,6 ezerre nőtt az értékesítés szeptemberben a tavaly szeptemberi 6,8 ezer után, szeptember végéig 215 ezer autót adtak el idén a tavalyi 218 ezer után.
Az USA-ban és Kínában jelentősebben csökkentek az eladások
Az Egyesült Államokban éves bázison 16,6 százalékkal csökkentek az Audi szeptemberi eladásai 16,1 ezerre. A kilenc havi eladások 158 ezerre csökkentek 167 ezerről.
Kínában az Audi szeptemberben kevesebb autót adott el az előző évinél, 63,6 ezret a 65,8 ezer után, az év eleje óta pedig többet, 491 ezret a 483 ezer után.
Hildegard Wortmann, az Audi értékesítési és marketing igazgatója az értékesítések növekedését várja az egész évre vonatkozóan a modellpaletta felfrissítésének köszönhetően.
Nyitókép: audi.hu/modellek