Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Renault szerint az új modelljeik megdobják majd az eladásaikat
2024.04.23 17:17Új ötletekkel készül a PEngineers a Techtogetherre
2024.04.23 16:18Új szén-dioxid-megkötő módszert tesztelését kezdi meg az OMV-Petrom
2024.04.23 15:24Achim Grewe lesz az Audi Hungaria új pénzügyi igazgatója
2024.04.23 13:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Bajban a Tesla?
11 év után távozik a különleges/különc vállalat alelnöke, aki előtt számos vezető hasonló lépést tett az elmúlt hónapokban. Diarmuid O’Connell lelépése lehet a hab a tortán.
2006 óta dolgozott a Tesla kötelékében, most viszont távozik az üzletfejlesztésért felelős alelnök. Bár ez a hír önmagában nem lenne feltétlenül vészjósló, az utóbbi időszak hasonló mozgásai nem sok jót sejtetnek a Tesla háza táján zajló folyamatokról.
Az egyik legrégebbi ideje a vállalatnál dolgozó vezető munkatárs ugyanis egy olyan kilépési sorba állt be, amelyet egyik rivális sem irigyelhet Elon Musktól.
Néhány távozó a közelmúltból:
- az akummulátortechnológiai igazgató, Kurt Kelty augusztusban állt fel, ő is 2006 óta erősítette a csapatot
- Chris Lattner szintén alelnök volt, az Autopilot rendszerért felelt, s bár januárban érkezett az Apple vállalattól, fél év után nem akart tovább maradni
- ugyancsak alelnök volt Mark Lipscomb, de már nem az - a személyügyért felelt
- Jason Wheeler pénzügyi főnök (CFO) 15 hónapot bírt a cégnél
- a hardveres mérnöki fejlesztések igazgatója, Satish Jeyachandran sem dolgozik már ott
- Sterling Anderson is az Autopilot rendszer felelőse volt, január óta viszont nem a Tesla alkalmazottja.
Azt eddig sem titkolták közvetlen munkatársai, hogy Elon Musk sajátos vezetési stílusa nem mindenki számára tűnik könnyen elviselhetőnek. De ennyi intő jel alapján talán jogosan merül fel a kérdés: mi folyik a Teslánál?