Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A StudentTechLab a jobb stratégiára fókuszál
2024.04.18 16:22Még több kínai OEM épít autógyárat Európában a Bosch szerint
2024.04.18 15:20Megtorpant az európai autópiac
2024.04.18 14:16A Volkswagen új architektúrát vezet be a Xpenggel
2024.04.18 13:19Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Az Audi tesztelni kezdte a házon belüli autómegosztást
A berlini Drive By startuppal közösen kezdett az Audi egy állomáshoz kötött autómegosztó szolgáltatásba, egyelőre előre meghatározott városrészek bérlői és felhasználói számára. A projekt neve Audi Pool – lehet, hogy nem árt megjegyezni.
Értékes kísérleti projekt részesei lehetnek a Berliner Cells Group építkezési projektfejlesztő épületében dolgozók és élők, illetve a Space Rent24 együttműködésével a közeli Oberwallstrasse ügyfelei, hiszen elvihető Audik állnak rendelkezésre az előre lefoglalt parkolókban.
A helyszínek bérlői az Audi Pool szolgáltatását okostelefonos alkalmazáson keresztül igénybe venni, az ezt követő használatot pedig ahogy azt a Drive By vállalatnál már megszokhatták, ezúttal is kilométerenkénti, nem pedig percenkénti elszámolással rendezik.
Teljes kihasználtság mellett a két helyszín egyenként akár 6000 lehetséges felhasználót is el tud látni, közölte az Audi. – Az, hogy hány autót fognak működtetni, még nem dőlt el. Jelenleg a tesztjellegű felfutási időszak tart.
Az üzleti modellbe egyéb partnereket, például ingatlanfejlesztőket, projekttervezőket vagy co-working irodákat bevonva erősíthető a költségek kedvezőbb elosztása, illetve az ügyfélkör nagysága is. Ebből következik, hogy az Audi Pool egy decentralizált, állomásalapú autómegosztó szolgáltatás lesz, mely a digitális kereskedelmet is fejleszti.
– Az Audi Pool rövid időn belül vonzóvá teheti a kereskedőkön keresztül termékpalettáját az új ügyfélcsoportok számára a város vonzóbb helyein. Ehhez szeretnénk a piaci potenciált a német fővárosban tesztelni, és ehhez a legjobb a kereskedelem digitalizációja.
A Drive By 2016-ban alakult Berlinben. Vezérigazgatója, Timo Nührich korábban különböző pozíciókban dolgozott az üzletfejlesztés, árusítás és marketing területén az Audinál, a Toyotánál és a Peugeot-nál is.