Gyártók A tisztán elektromos hajtású Mustang Mach-E 465 lóerős is lehet

A tisztán elektromos hajtású Mustang Mach-E 465 lóerős is lehet

autopro.hu/B.A. | 2019.12.01 04:37

A tisztán elektromos hajtású Mustang Mach-E 465 lóerős is lehet

A típus 55 éves története során először bővíti a Ford a Mustang palettáját egy tisztán elektromos hajtású változattal. A sportkupé, kabrió és különleges változatok mellett megjelenő Mustang Mach-E vadonatúj szórakoztató rendszert és járműkommunikációs technológiát is kap.

Hirdetés

A Mustang a szabadság, a haladó szellemiség, az élvezetes autózás, sőt kicsit a lázadás szimbólumává vált – most pedig készen áll, hogy mindezt az elektromosságra alapozott jövőben is meghonosítsa, kielégítve a vásárlók egyre magasabb igényeit, és modern ‘over-the-air’ frissítéseket biztosítva az autó folyamatos fejlődéséhez.

A Mustang Mach-E három különleges üzemmódot kínál.
A Mustang Mach-E három különleges üzemmódot kínál.

Felvillanyozza a vásárlókat

„A legelső Detroiti Autószalonon Henry Ford elmondta, hogy olyasmin dolgozik, ami villámcsapásként hat majd a piacra,” mesélte Bill Ford, a Ford Motor Company ügyvezető elnöke. „Ez volt a T-Modell. Most pedig a Ford Motor Company büszkén mutatta be az autót, ami újra felvillanyozza a vásárlókat. Íme a vadonatúj, tisztán elektromos hajtású Mustang Mach-E: a gyorsaság, az öröm és a szabadság megtestesülése, amit a Mustang-vásárlók új generációja számára alkottunk.”

337 vagy 465 lóerő

A 2020 végén megjelenő, állandó mágneses elektromotorokkal hajtott Mustang Mach-E vásárlói normál és kibővített akkumulátor-kapacitások, illetve első- és összkerékhajtású kivitelek közül választhatnak. A jármű nagyobb kapacitású és hátsókerékhajtású változata várhatóan akár 600 kilométert is képes lesz megtenni a Világszinten Összehangolt Könnyűgépjármű-Vizsgálati Eljárás (WLTP) szabvány szerint mérve. A nagyobb akkumulátor-kapacitású és összkerékhajtású kivitel tervezett teljesítménye 337 lóerő (248 kW), forgatónyomatéka pedig 565 Nm.

A 2020 végén megjelenő, állandó mágneses elektromotorokkal hajtott Mustang Mach-E vásárlói normál és kibővített akkumulátor-kapacitások, illetve első- és összkerékhajtású kivitelek közül választhatnak.
A 2020 végén megjelenő, állandó mágneses elektromotorokkal hajtott Mustang Mach-E vásárlói normál és kibővített akkumulátor-kapacitások, illetve első- és összkerékhajtású kivitelek közül választhatnak.

A Ford emellett egy különleges, nagy teljesítményű modellt is kínál majd; a várhatóan 465 lóerő (342 kW) teljesítményt és 830 Nm forgatónyomatékot kínáló Mustang Mach-E GT a tervek szerint kevesebb mint 5 másodperc alatt gyorsul majd állórajttal 100 km/órára.

Aktív folyadékhűtés- és fűtés

A Standard Range specifikációban az akkumulátor 288, az Extended Range kivitelben pedig 376 lítium-ion cellából áll. A lehető legjobb helykihasználás és az alacsony súlypont kínálta optimális menetdinamika érdekében az akkumulátor a padlón, a két tengely között kapott helyet. Az akkut extrém alacsony, mínusz 40 Celsius fokos hőmérsékleten is tesztelték, és vízálló burkolattal látták el, ami egy baleset során elnyeli az ütközéskor ébredő erőhatásokat. Az akkumulátort fejlett aktív folyadékhűtés- és fűtés tartja olyan hőmérsékleten, ami ideális teljesítményt és feltöltési időt biztosít.

A Mustang Mach-E három különleges üzemmódot kínál, amelyek mindegyikét finoman hangolt menetdinamika jellemzi – és olyan benyomások, amelyek különleges módon hatnak az érzékekre. Az autó számos jellemzője személyre szabható, például a sportosabb kormányérzet, a belső világítás vagy a hanghatások, nem beszélve a dinamikus műszeregység-animációkról, amelyek jól passzolnak a vezető stílusához.

A Standard Range specifikációban az akkumulátor 288, az Extended Range kivitelben pedig 376 lítium-ion cellából áll.
A Standard Range specifikációban az akkumulátor 288, az Extended Range kivitelben pedig 376 lítium-ion cellából áll.

Csomagtér

A Mustang Mach-E egyik meglepetését a motortér rejti, ahol egy kimosható első csomagteret is kialakítottak. A 100 literes tárolórekesz elég nagy ahhoz, hogy kényelmesen elférjen benne egy gurulós bőrönd. És mivel a rekesz mosható, ideális a vizes vagy sáros sportruházat, a túrabakancsok vagy a szörfruhák szállítására. Az első rakodórekesz mellett ott van még a hagyományos, 402 literes csomagtér, ami a hátsó üléstámlák ledöntésével 1420 literre bővíthető.

Kiemelt Partnereink