Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Ez a vállalat megreformálja a raklapozást
2024.04.25 04:16Új gyártócsarnokot építtet a Szabó Fogaskerékgyártó
2024.04.24 17:18Közös fejlesztést jelentett be a Siemens és a Mercedes-Benz
2024.04.24 16:25Baleset történt az SK On komáromi akkugyárában
2024.04.24 15:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A Volvótól érkezik az Audi új fejlesztési vezetője
Stefan Knirsch utódja négy év alatt már a negyedik új szakember ezen a poszton. A sokat látott Peter Mertensnek komoly feladatokat szán a gyártó.
Peter Mertens széles körű szakmai tapasztalattal és nemzetközi háttérrel rendelkezik az autóiparban, melyek az Audi fejlesztéseiben is komoly előrelépésekhez vezethet – így kommentálta Rupert Stadler, az Audi első embere a kutatási-fejlesztési részleg élén történt személyváltozást. Stefan Knirsch helyét ugyanis hamarosan a 2011 óta a Volvonál hasonló pozíciót betöltő Mertens veszi át a négykarikásoknál.
Mertens, akiről egyelőre még nem tudni, pontosan mikor kezdi a munkát a német autógyártónál, már 1990 óta dolgozik a járműiparban. A pályafutását a Mercedes-Benznél kezdő szakember az Opelnél, illetve a Telekom és az akkor még létező DaimlerChrysler egyik közös vállalatánál is volt alkalmazott. Néhány, Jaguar Land Rovernél töltött hónap után 2011-től a Volvo göteborgi központjában volt a fejlesztések első embere, innét érkezik most az Audihoz.
Nem csak az újonnan szerződtetett Mertens pályafutásában ilyen gyakoriak a változások, az utóbbi időszakban az Audi K+F részlegének élén is gyakran fordul elő személycsere. Az előző vezető, Stefan Knirsch (csakúgy, mint az ő elődje, Ulrich Hackenberg is) az Audira is kiterjedő dízelbotrány miatt kénytelen távozni. Az elmúlt négy évben összességében Mertens lesz a negyedik a poszton.
Szinte magától értetődő, hogy a sok autógyártót megjárt, de a VW-konszern kötelékében még sosem dolgozó Mertens feladata a dízelbotrány jelképes lezárása, és egy új időszak megkezdése lesz. A négykarikások szlogenje, „A haladás technikája” most különleges jelentőséggel bír, zárja beszámolóját az Automobilwoche.