Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Számos újítással készül az idei szezonra a BME Formula Racing Team
2024.04.25 16:20Ellentmondásosak a számok az abroncs-értékesítésben Európában
2024.04.25 15:23Rekordot döntött a Toyota
2024.04.25 13:23Hússzorosára nő a hazai ipar energiatárolói kapacitása
2024.04.25 12:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A BMW jövője az elektromosságon és a connectivityn nyugszik
A BMW inkább az elektromos hajtásra és a connectivityre fókuszál, mint az eladások számának növelésére – mondta Harald Krueger, vezérigazgató.
Az autógyártó folytatni fogja a globális eladások növelését, de nincsenek kitűzött célok 2020-ra, vagy 2025-re - tette hozzá.
Tavaly a BMW rekordszámú BMW, Mini és Rolls-Royce autót gyártott. Az elektromos illetve plug-in hibrid autók eladásának száma 62 ezer volt, idén 100 ezer eladását tervezik.
Az autoweek.com szerint a BMW el szeretné érni éves szinten globálisan a 3 millió eladott autót 2020-ig, ami a 2016-os adatokhoz képest évi 6%-os növekedést jelentene.
Krueger elmondta, a siker jobban függ az elektromosság és a connectivity terén történő újdonságoktól, mint az eladások számának növekedésétől, habár a BMW világszerte növeli gyártási kapacitását.
A BMW-nek szüksége van partnerkapcsolatokra az önvezető autók terén, így együttműködik különböző beszállítókkal.
– Nem mi vagyunk a legjobbak a radarkészítésben, így együttműködünk a Mobileye-jal. Nem gyártunk chipeket, így együttműködünk az Intellel. Nemrég kötöttünk megállapodást a Delphivel is, hogy a szoftvertechnológiákban együttműködhessünk velük – mondta Krueger. – Prémiumkategóriásak vagyunk. Dizájnt és érzelmeket árulunk, nem csak egy módját annak, hogy eljussanak az emberek A-ból B-be – tette hozzá.
Egy BMW-ben mindig lesz kormány, meghagyva a sofőrnek a lehetőséget, hogy akkor vezesse az autót, amikor akarja.
– A BMW-től sosem fog senki robot taxit látni – szögezte le Krueger.