Így keresünk mi: ezek a márkák uralják az egyes országokat

Szerző: autopro.hu/B.B. | 2017.02.03. 06:30

A Google keresések térképre vetítése szinte mindig érdekes eredményeket ad, nincs ez másképp az autómárkák esetében sem. Önre igaz a keresőóriás összesítése?

Ha autómárkáról van szó, a Google keresési eredményeit összesítő felmérés szerint a magyarok leggyakrabban a BMW-re keresnek rá. A bajorok nem csak Közép-Kelet-Európában tarolnak ilyen téren, többek között a briteknél, a Benelux-államokban és Norvégiában is ezt a három betűt ütötték be leggyakrabban a keresőbe, ha kocsikról volt szó.

A Quickco adatösszesítéséből a világ összes országában kiderül, az internetezők milyen márkákra kíváncsiak leginkább. A Volvo svédországi, vagy a Fiat olasz győzelme nem meglepő, ugyanakkor a térképet nézve bőven találhatunk érdekességet.

Ami a nagyobb autópiacokat illeti, Kínában és azEgyesült Államokban a Toyota végzett az első helyen, Németországban és érdekes módon Japánban a BMW söpörte be a legtöbb keresés képzeletbeli díját. Brazíliában a Honda nyerő ilyen téren, Oroszországban és Indiában pedig a Hyundainak olvastak utána legtöbben.