Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Összefog a Volvo és a CATL
2024.04.23 06:19Mindentudó a mesterséges intelligencia?
2024.04.23 04:23Végre kiderült, milyen nevet kap a BYD elektromos pick-upja
2024.04.22 17:17A BME Suborbitals meg sem állna az űrig
2024.04.22 16:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Felszereltségi körkép: ezen márka vevői szeretik legjobban az extrákat
A Seat ügyfelei szeretik leginkább az extra felszereltséget, két prémium márka vásárlói pedig a legkevésbé - legalábbis ha online autóvásárlásról van szó.
Akit egy Seat érdekel, sokkal inkább hajlamos több extra megrendelésére. Legalábbis a Carwow által összegyűjtött vásárlási adatok alapján, melyeket azért gyűjtött, hogy megtudja, mennyire számít a használóknak a listaár jobban, mint a felszereltség.
A legnagyobb különbségek a Seatnál voltak, a vizsgált modellek listaárai 68 százalékkal az alapverzió fölött voltak. A Carwow szerint ennek oka, hogy sok ügyfél pótdíjköteles motort és extra felszerelést kér autójába, míg csak néhányan döntenek az alapfelszereltség mellett.
Ennél jóval gyengébb az Audi (39%) és a Volvo (38%) eredménye. Ezeknél a márkáknál kétségtelenül azzal is kell számolni, hogy az alapár a prémium autóknál jóval magasabb, így az extrák rendelése százalékosan gyengébb besorolásba kerülnek. Ehhez nem feltétlen felel meg az online platformok használóinak tömege egy autóvásárló szemszögéből: aki Audit akar vásárolni, szalonba megy. Másik oldalról viszont a Mini és a BMW igen magasan van rangsorolva. Néhány márka, mint a Mercedes azonban nincs benne a listában, mert ezek értékesítésével nem foglalkozik a Carwow.