Elemzések Felszereltségi körkép: ezen márka vevői szeretik legjobban az extrákat

Felszereltségi körkép: ezen márka vevői szeretik legjobban az extrákat

autopro.hu/Sz.K. | 2017.11.24 10:17

Felszereltségi körkép: ezen márka vevői szeretik legjobban az extrákat

A Seat ügyfelei szeretik leginkább az extra felszereltséget, két prémium márka vásárlói pedig a legkevésbé - legalábbis ha online autóvásárlásról van szó.

Hirdetés

Akit egy Seat érdekel, sokkal inkább hajlamos több extra megrendelésére. Legalábbis a Carwow által összegyűjtött vásárlási adatok alapján, melyeket azért gyűjtött, hogy megtudja, mennyire számít a használóknak a listaár jobban, mint a felszereltség.

A legnagyobb különbségek a Seatnál voltak, a vizsgált modellek listaárai 68 százalékkal az alapverzió fölött voltak. A Carwow szerint ennek oka, hogy sok ügyfél pótdíjköteles motort és extra felszerelést kér autójába, míg csak néhányan döntenek az alapfelszereltség mellett.

Ennél jóval gyengébb az Audi (39%) és a Volvo (38%) eredménye. Ezeknél a márkáknál kétségtelenül azzal is kell számolni, hogy az alapár a prémium autóknál jóval magasabb, így az extrák rendelése százalékosan gyengébb besorolásba kerülnek. Ehhez nem feltétlen felel meg az online platformok használóinak tömege egy autóvásárló szemszögéből: aki Audit akar vásárolni, szalonba megy. Másik oldalról viszont a Mini és a BMW igen magasan van rangsorolva. Néhány márka, mint a Mercedes azonban nincs benne a listában, mert ezek értékesítésével nem foglalkozik a Carwow.

Kiemelt Partnereink