Beszállítók Egységesebbé válik a Continental

Egységesebbé válik a Continental

autopro.hu/H.J. | 2021.01.27 10:19

Egységesebbé válik a Continental

Fotó: Continental Press

Egységesebb üzleti modellre vált a Continental – a vállalat egységesíti portfólióját, és minden termék, technológia, szolgáltatás, know-how és szakértelem egyesül a Continental márkanév alatt.

Hirdetés

A vállalat Conveying Solutions üzletágának vezetője, Hannes Friederichsen elmondta, hogy a vállalat működésének döntő mozgatórugói az ügyfelek, így az átalakulásnak köszönhetően a partnerek egy sokkal erősebb és megbízhatóbb globális termékportfólióból válogathatnak – továbbfejlesztve a gyártó ügyfélközpontú üzleti szemléletét. 2021 januárjától a Phoenix, az IMAS, a Kolubara, a LEGG, a Matador és a National Belt Service vállalat tulajdonában lévő márkák összes termékét integrálják a Continental széles termék- és szolgáltatási portfóliójába.

A stratégiai fókuszban a digitális és szolgáltatási innovációk

Az eszközök egy globális márkanév alatt történő összevonása a portfólió optimalizálásával és kibővítésével jár együtt – a Continental tovább bővíti kínálatát az egyre több hozzáadott értéket képviselő digitális innovációval és szolgáltatásokkal.

Andreas Bakenhus, aki az újonnan fejlesztett megoldások szegmenséért felel, elmondta, hogy a Continental piacain nagyon gyorsan változó körülményeket látnak – néhány évvel ezelőtt az ügyfelek kiváló minőségű, hosszú élettartamú szíjakat rendeltek. Ma már az építőipar, az ipar és a bányászati vállalatok a biztonság, a minőség, a hatékonyság és a termelékenység növekedését keresik. Az ügyfelek a teljes értékláncot lefedő, a szíj körüli integrált megoldásokra tartanak igényt, egészen az üzembe helyezéstől, a tanácsadástól és a képzéstől a digitális felügyeletig és a helyszíni karbantartásig. Ezenkívül a jövőben az energia-optimalizált szíjak, az új üzleti modellek és a fenntarthatósági szempontok is döntő és versenyképes szerepet fognak játszani.

Az elkövetkező időben a Continental a regionális forgalmazóira is nagyobb figyelmet fordít – a szolgáltatásokkal kapcsolatos termékek és digitális eszközök bővített kínálatával. A vállalat továbbfejleszti az értéknövelő digitális megoldásokat és szolgáltatásokat – például a szállítószalagos rendszerek új, drónalapú felügyeleti megoldásával, amely 2021-ben kerül piacra.

Az ügyfélközpontúság az egységes márkaépítés fő mozgatórugója

Dr. Michael Hofmann marketingért felelős szakember hozzátette, hogy a vállalat világszínvonalú és innovatív termékeket és szolgáltatásokat szállít, amelyek hozzájárulnak a partnerek üzleti tevékenységéhez világszerte. A portfólió egységesítésével a globális piacnak pedig könnyebb és gyorsabb hozzáférést biztosítanak a teljes termékcsaládhoz. Ez magában foglalja a Continental kiemelkedő know-how-ját, technológiáját, innovációs, kutatási és fejlesztési erőforrásait, valamint a globális termelési és szolgáltatási hálózatot.

Globális technológiai vállalatként a Continental megfelelő felszereltséggel rendelkezik az ügyfelek igényeinek kielégítésére, bárhol is működjenek a világon – 2019-ben például a világ legerősebb ST 10 ezer szállítószalagját telepítette a világ legnagyobb rézbányájában Chuquicamatában, Chilében. Európa leghosszabb szállítószalagját pedig a Continental és a Techmi építette a franciaországi Montalieuban, egy cementgyárban.

Hirdetés

Kiemelt Partnereink