Beszállítók A vevő jöjjön vissza és ne a termék

A vevő jöjjön vissza és ne a termék

autopro.hu | 2010.12.13 11:07

Minden termelő vállalatnak, így természetesen a BPW-Hungária Kft.-nek is legfőbb célja, hogy a vevő jöjjön vissza és ne a termék.

Hirdetés

A gyártás során nagy hangsúlyt kell fektetni a gyártás közben felmerülő hibák elkerülésére és a gyártási folyamat fejlesztésére, hiszen a minőségi hiba vevői elégedetlenséget és versenyhátrányt okozhat - vallja Székely Balázs / NFÜ Lean koordinátor. A nehézfutómű üzletágban a következő munkatársak részesültek minőségi díjban a minőségi hibák kiküszöbölése terén elért eredményekért:

A szeptemberi minőségi díj nyertese, Busi István aggregátszerelő téves futómű szerelést vett észre. Október hónapban Kovács István, a tengelytest csőhegesztő team vezetője kapott elismerést anyagminőségi hiba - a beérkezett U szelvényen hajszálrepedések - feltárása miatt.

Novemberben szenzorfurat minőségi javításáért és hosszú távú költségcsökkentésért 3 fő kapott elismerést: Domján István, Szemes Lajos gépbeállítók és Németh Ferenc tengelycsonk team koordinátor. Ők egy folyamatosan jelentkező probléma kiküszöbölését dolgozták ki a szenzorfúró készülék módosításával. Ezzel elérték a szenzorfúrás okozta javítható selejtek utómunkálásának nullára redukálását.

Forrás: Híd-infó/ Székely Balázs / NFÜ Lean koordinátor

Hirdetés

Kiemelt Partnereink