Best Practice Bízza inkább a szakértőkre az informatikáját!

Bízza inkább a szakértőkre az informatikáját!

Szintézis Informatikai Zrt. | 2017.06.09 11:00

Bízza inkább a szakértőkre az informatikáját!

Az informatikai rendszerek támogatására és karbantartására irányuló szolgáltatások kiszervezése egy egyszerű, gyors és hatékony megoldás a költségek átláthatósága és az infrastruktúra teljesítményének növelése érdekében. Az informatikai erőforrások kiszervezése számos előnnyel jár, hiszen a kiszervezést választó cégek kizárólag alaptevékenységükre koncentrálhatnak, miközben az üzemeltetés fajlagos költségei alacsonyabbak és tervezhetők lesznek, a szolgáltatás minősége pedig jelentősen emelkedik.

Hirdetés

Az üzemeltetési szolgáltatások kiszervezésén felül egyre népszerűbbek a teljes szolgáltatási platformok, amelyek esetében a komplett informatikai eszközparkot (végfelhasználói és szerver eszközök, felhő infrastruktúra) is biztosítjuk a vállalkozása számára egy havidíjas szolgáltatási konstrukcióban. Ebben az esetben az üzemeltető a számítógépektől kezdve a szervereken át akár nyomtatókig bezárólag beüzemeli és rendelkezésre bocsájtja és a szerződés teljes ideje alatt biztosítja az eszközök üzemszerű működését. A saját eszközparkkal ellentétben ez a konstrukció jóval költséghatékonyabb, kiszámíthatóbb, ráadásul a garanciális kérdések is jóval egyszerűbbek és gyorsabban orvosolhatók.

IT kiszervezés haszonérvei:

  • Alacsonyabb üzemeltetési költség
  • Előre tervezhető, ellenőrizhető, szerződésben meghatározott fix költségek
  • Magasan kvalifikált rendszermérnökök, kiváló szakmai kompetencia háttér
  • Az adott területre specializálódott szakmai partner révén, hosszú távon biztosítottá válik a kiszervezett terület ellátásához szükséges szakmai kompetencia (tudás-tőke)
  • Homogén infrastruktúra és annak folyamatos felügyeletének köszönhető magas rendelkezésre állás
  • Egyszerű hardverbővítés
  • Átlátható és egyszerű garancia ügyintézés
  • Szakemberek által személyre szabott hardveres környezet, mindig megfelelő teljesítmény
  • Szerződésben garantált mérhető és számon kérhető szolgáltatási szintek
  • Akár 24 órás rendszerfelügyelet
  • Szabályozott belső eljárások, pontosan nyomon követhető folyamatok
  • Pontosan dokumentált hibabejelentés, nyomon követhető javítási folyamatok

(x)

Hirdetés

Kiemelt Partnereink