Best Practice Autoliv: 800 új munkatársat keresnek

Autoliv: 800 új munkatársat keresnek

Gégény István | 2014.05.16 07:33

Autoliv: 800 új munkatársat keresnek

A világ legnagyobb aktív és passzív utasvédelmi berendezéseit gyártó cégének sopronkövesdi leányvállalata 2018-ig megduplázza területét, termelését és alkalmazottai számát.

Hirdetés

Vannak olyan szegmensei a járműiparnak, amelynek szakértői akkor dolgoznak jól, ha keveset hallunk róluk. Ilyen a biztonsági övek, légzsákok és egyéb utasbiztonsági eszközök világa: amíg egy halálos balesetnek jelentős hírértéke van, arról kevésbé hallani, mennyi életet mentenek meg az ilyen berendezések. Pedig a világ 29 országában 80 üzemmel jelenlévő, svédországi központú Autoliv közlése szerint a járműipari beszállító évente 30 ezer életet ment meg egyre innovatívabb termékeivel, terveik szerint ez a szám akár évi 150 ezerre is emelkedhet.

A légifelvétel felső részén jól látható, hogy felkészültek a sopronkövesdi gyár bővítésére

– Életeket mentünk: ezért dolgozunk minden nap, ez a törekvés áll az Autoliv filozófiájának középpontjában – nyilatkozta az Autopro szerkesztőségének Razvan Tanase. A román származású szakember az idei év elején került a sopronkövesdi gyár élére, érkezésével pedig lendületes fejlesztések kezdődtek a már jelenleg is több mint 1500 főt foglalkoztató nyugat-dunántúli üzemben.

– 2015 végéig a jelenlegi gyártási területünket megduplázzuk, 2018 végéig pedig további 800 kollégával szeretnénk bővíteni a személyi állományunkat – vázolta fel a jelentős terv részleteit a vállalat első embere. A nagyívű vállalkozás sikeres megvalósításának egyik legfontosabb garanciája maga a tapasztalt, ám fiatal Razvan Tanase személye, hiszen eddigi pályája során hasonló fejlesztéseket vezényelt le eredményesen Oroszországban, Észtországban, Törökországban is.

Razvan Tanase új lendületet hozott az Autoliv magyar leányvállalatához

– Nem csupán számokról beszélünk, mivel a már említett filozófiánk a munka világára is érvényes: az Autoliv az embert helyezi szervezete középpontjába. Infrastrukturális beruházásra ugyancsak szükség van, ám legalább ekkora jelentőséget hordoz a kollégáink fejlesztése. Épp ezért a vállalati kultúrát a helyi sajátosságokhoz igazodva szeretnénk újradefiniálni, ennek megfelelően ezt a stratégiát a népszerű magyar kirándulóút-hálózat alapján „Kék túrának” neveztük el. Még több figyelmet kívánunk fordítani az itt dolgozókra, olyan értékek elmélyítésére, továbbfejlesztésére, mint a tudás, motiváció, viselkedés, felelősség – tette hozzá a gyárvezető.

Adódik a kérdés, hol fog ennyi jól képzett szakembert találni a következő években a biztonsági öveket és a hozzájuk tartozó zárakat gyártó sopronkövesdi Autoliv, miközben számos járműipari cég is keres hozzájuk hasonlóan munkaerőt. – Az az elsődleges célunk, hogy a saját régiónkban élőket szólítsuk meg, vonzóvá téve vállalatunkat annak kultúrájával, dinamizmusával. Aki itt él, és szeretne dolgozni, az a szükséges feltételek megléte esetén nálunk munkát találhat. Elsősorban mérnöki pozíciókat hirdetünk termelési, fejlesztési, minőségügyi, logisztikai területeken. Egyszerre építünk a tehetséges, lendületes fiatalok szaktudására és kreativitásra, valamint a szenior munkatársak tapasztalatára. Aki szívesen dolgozna egy olyan folyamatosan fejlődő cég fiatalos, motivált csapatában, ahol minden nap életeket menthet a munkájával, az jó helyen kopogtat nálunk – összegezte gondolatait Razvan Tanase.

Hirdetés

Kiemelt Partnereink