Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Cseh és horvát versenyeken méretteti meg magát a BME Motorsport
2024.04.17 16:17Három új modell bejelentésével emeli a tétet a BYD
2024.04.17 15:24Más gyártó módszeréből inspirálódik a Nissan
2024.04.17 14:22Az űrtől az autókig mindenhol ott a mérnöki szimuláció
2024.04.17 13:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Virtuális valóságot nyújt a Jaguar
A JLR az autószalonokba költözteti a szórakoztatótechnika egyik legújabb vívmányát.
Mindent megtesznek az autógyártók, hogy újabb vevőket csalogassanak kereskedéseikbe. A Jaguar Land Rover hamarosan virtuális valósággal próbálja még intenzívebbé tenni a termékeivel való ismerkedést. A bemutatóterem élményközponttá alakítása először az Egyesült Államokban kezdődik meg, de pozitív tapasztalatok esetén nem kizárt, hogy a szolgáltatás Európában is terjedni kezd.
Joe Eberhardt, a JLR észak-amerikai vezérigazgatója elmondta, a technológia segítségével a még nem is árusított kocsik bemutatása is lehetővé válik, a leendő ügyfelek így jóval korábban megismerkedhetnek a kocsi belső terével és a felhasznált anyagok lehetséges kombinációival, írja az Automotive News.
Nem ez az egyetlen, hagyományostól eltérő fogás a Jaguar Land Rover értékesítési tevékenységében: a britek az egyre terjedő internetes autóvásárlást is szolgáltatásaik közé emelik.
Hasonló, virtuális valóságon alapuló vevőcsalogatási praktikát korábban már az Audi is alkalmazott, épp tegnap pedig elindult a Volvo testvérmárkára: a Lynk & Co. az autógyártók között elsőként fektetne különösen nagy hangsúlyt az internetes járműeladásra.