Trend Még mindig tart az ünnep a BMW-nél

Még mindig tart az ünnep a BMW-nél

autopro.hu/B.B. | 2016.06.21 08:38

Még mindig tart az ünnep a BMW-nél

A Vision Next 100 után az idén száz éves gyártó a Mini és a Rolls-Royce márkákhoz készített koncepciót.

Hirdetés

Újabb látványos modellekkel folytatja az ünneplést az idén centenáriumot ünneplő BMW, ezúttal a Mini és a Rolls-Royce egy-egy koncepcióautója árulkodik arról, hogyan képzelik a jövőt a bajorok, számol be az Automobilwoche.

„Minden Mini az én Minim” – szól a márka szlogenje, amit a következő évtizedekben szó szerint vesznek a bajorok. 20-25 év múlva ugyanis a gyártó szerint már minden Mini-sofőr megoszthatja majd autóját más Mini-tulajdonosokkal, az márka azt ígéri, folyamatosan fejlesztik, és biztonságossá teszik majd az ehhez szükséges technológiát. Ilyen lesz például, hogy az autó képes lesz felismerni, ki ül a volánjához, amihoz hozzárendeli a korábban eltárolt személyes beállításokat. A technológiához, ami a Cooperizer nevet kapta, a jövőben további funkciók is kapcsolódhatnak.

A szuper-luxus-szegmens előtt nagy jövő áll, mondta Peter Schwarzenbauer, a Mini és a Rolls-Royce értékesítési igazgatója. Ennek megfelelően a magát még „csak” száz évesnek tituláló BMW a konszern luxusmárkájának, a Rolls-Royce számára is készített egy futurisztikus példányt, mely a vállalat szerint menedéket nyújthat a hétköznapokban. A Londonban bemutatott autó az önvezetés témaköréhez kapcsolódott legszorosabban: ennek leglátványosabb része, hogy hagyományos ülések helyett egy kanapé kapott helyet a kocsiban. A trendeket a tehetős vásárlók is követik, ennek megfelelően a luxusmárka esetében is nagy hangsúlyt kap a testreszabhatóság, melyet Eleanor, a kocsi virtuális asszisztense könnyít meg.

Hirdetés

Kiemelt Partnereink