Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A kecskeméti csapat újabb lépést tett az önvezető rendszerek felé
2024.04.19 16:23Több ezer Cybertruckot hív vissza a Tesla
2024.04.19 15:22Az USA nyomására Mexikó is keresztbe tesz a kínai autógyártóknak
2024.04.19 14:21Így lesz elég magyar alapanyag az ipar számára
2024.04.19 13:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Még mindig tart az ünnep a BMW-nél
A Vision Next 100 után az idén száz éves gyártó a Mini és a Rolls-Royce márkákhoz készített koncepciót.
Újabb látványos modellekkel folytatja az ünneplést az idén centenáriumot ünneplő BMW, ezúttal a Mini és a Rolls-Royce egy-egy koncepcióautója árulkodik arról, hogyan képzelik a jövőt a bajorok, számol be az Automobilwoche.
„Minden Mini az én Minim” – szól a márka szlogenje, amit a következő évtizedekben szó szerint vesznek a bajorok. 20-25 év múlva ugyanis a gyártó szerint már minden Mini-sofőr megoszthatja majd autóját más Mini-tulajdonosokkal, az márka azt ígéri, folyamatosan fejlesztik, és biztonságossá teszik majd az ehhez szükséges technológiát. Ilyen lesz például, hogy az autó képes lesz felismerni, ki ül a volánjához, amihoz hozzárendeli a korábban eltárolt személyes beállításokat. A technológiához, ami a Cooperizer nevet kapta, a jövőben további funkciók is kapcsolódhatnak.
A szuper-luxus-szegmens előtt nagy jövő áll, mondta Peter Schwarzenbauer, a Mini és a Rolls-Royce értékesítési igazgatója. Ennek megfelelően a magát még „csak” száz évesnek tituláló BMW a konszern luxusmárkájának, a Rolls-Royce számára is készített egy futurisztikus példányt, mely a vállalat szerint menedéket nyújthat a hétköznapokban. A Londonban bemutatott autó az önvezetés témaköréhez kapcsolódott legszorosabban: ennek leglátványosabb része, hogy hagyományos ülések helyett egy kanapé kapott helyet a kocsiban. A trendeket a tehetős vásárlók is követik, ennek megfelelően a luxusmárka esetében is nagy hangsúlyt kap a testreszabhatóság, melyet Eleanor, a kocsi virtuális asszisztense könnyít meg.