Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A gyerekeknek biztonságosabb biciklizni, mint autózni
2024.04.20 04:20Végrehajtja első légi hidrogénkísérletét az EasyJet
2024.04.19 17:17A kecskeméti csapat újabb lépést tett az önvezető rendszerek felé
2024.04.19 16:23Több ezer Cybertruckot hív vissza a Tesla
2024.04.19 15:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A következő autónkat már Facebookon fogjuk venni?
A Facebook újítása, a Marketplace bárki számára elérhetővé teszi, hogy a social médián keresztül vásároljon, akár autót is.
Egy elemző, aki az online hirdetésekkel foglalkozik, úgy hiszi, a Facebook folyamatos fejlesztéseivel akár a legfőbb használtautó piaci tényezővé is válhat.
Ha az ember Facebookon keresztül vásárol, tudja, kivel alkudozik. Az eladó teljes neve fel van tüntetve a hirdetésben, látható, mióta Facebook tag, ezek, és további alapinformációk is megtudhatók, mielőtt az ember eldönti, megnézi-e az autót.
A hatalmas felhasználói tömegek miatt a Facebookban megvan a potenciál, hogy a világ legnagyobb használtautó piaci oldala legyen.
Ha az 1,7 milliárd Facebook felhasználó 4%-a kezdi el használni a Marketplace-t, hogy használt autót vásároljon vagy adjon el, már akkor uralkodóvá válhatna a Facebook. Azonban ehhez az is kell, hogy a Marketplace-ra újabb bővítmények kerüljenek, mellyel nagyobb tömegeket is elérnek. Ilyen akár az olyan olcsó termékek adásvétele, mint a telefontokoké, bútoroké, vagy bicikliké.
A Marketplace jelenleg már elérhető az Egyesült Államokban, Nagy Britanniában, Ausztráliában és Új-Zélandon, azonban újabb országok felé is terjeszkednek.
És hogy mi vezetett odáig, hogy a Facebookon létrejött a Marketplace? A tagok már régóta használják az oldalt, hogy hirdessenek és vásároljanak, gondoljunk csak az adásvételi csoportokra. Ezek jelenleg is működnek, többtízezer van belőlük, ezért egyszerűbb volt egységesíteni az egészet.
Hátránya azonban a versenytársaihoz képest, hogy nagyon új, és nincs azon a szinten a funkcionalitásban, mint versenytársai. Ez viszont csak pillanatnyi gyengepont, mert már folyamatban van a hibák kijavítása, és a funkcionalitás másolása a többiektől.
Az oldal legnagyobb előnye mindenképp az, hogy 1,7 milliárd ember Facebookozik.
A Marketplace-t kipróbáló, azon keresztül autót vásárló Courtney Hammons elmondta, nem fog hezitálni továbbra sem, hogy vásároljon-e így bármit is, mert az alkalmazás biztosította, hogy pontosan azt az autót kapja, amit szeretne, és az eladó megbízhatóságát is ellenőrizhette – írta meg az autoweek.com.