'Suzuki'

Gigászi küzdelem indul India autópiacáért

A Suzuki és a VW már ismeri egymást, a zátonyra futott együttműködést követően most mindkét fél más gyártókkal szövetkezik az ázsiai ország tekintélyes nagyságú keresletéért.

Author: autopro.hu/B.B. | 2017.03.21. 06:26

A hét, amikor kiderült, mitől táltosodott meg a Suzuki

A mögöttünk lévő héten leginkább az Opel lehetséges eladására koncentráltak az autóipari hírek, de azért érdemes volt odafigyelni a Suzuki eredményeire és terveire is. Arról nem is beszélve, hogy végre kiderült, mitől táltosodott meg a japán márka a magyar piacon.

Author: Wurmbrandt András | 2017.02.20. 10:32

Újabb japán autóipari beruházások jöhetnek Magyarországra

A németek után a japán autógyártók jelentik a magyarországi autóipar második legfontosabb tartópillérét - mutatott rá a külgazdasági és külügyminiszter miután tárgyalásokat folytatott a távol-keleti szigetországban.

Author: MTI | 2017.02.14. 12:31

Együtt erősebbek: összefogott a két japán OEM

A Toyota és a Suzuki megállapodásának célja, hogy több területen történő jövőbeli együttműködésükkel választ adjanak a gépjárműközpontú társadalom kihívásaira, valamint elősegítsék a folyamatosan fenntartható fejlődést. A két vállalat a környezetvédelem, a biztonság, az informatika, valamint a termékek és az alkatrészek közös szállítása terén tervez együttműködést.

Author: autopro.hu/P.M. | 2017.02.09. 15:01

NASA-alapú technológiák a CES-en – Ez történt az 1. héten

A 2017-es Consumer Electronics Shown (CES) tartott prezentációjában Carlos Ghosn a Nissan igazgatótanácsának elnök-vezérigazgatója több olyan technológiát és partneri együttműködést jelentett be, melyek a zéró emissziós és halálos közlekedési balesetektől mentes mobilitás jövőjét szolgálják. 2017 első hetén a szakma Las Vegasra koncentrált, de azért más is történt, itt mutatjuk, miről maradt le, ha még csak most kezdi az évet.

Author: Wurmbrandt András | 2017.01.09. 12:30

A magyar piac több mint tizede a Suzukié

A Magyar Suzuki 2009 óta először ismét rekord értékesítéssel zárta belföldön a 2016-os évet, a márka magyarországi piaci részesedése a 2015-ös 9,72 százalékról 11,67 százalékra nőtt.

Author: autopro.hu/W.A. | 2017.01.03. 10:58

Hírlevél feliratkozás

Kiemelt partnereink