'önvezérlő autó'

A magyarországi autógyártókat nem érintette a zsaroló vírus - Szakértők újabb támadásra számítanak

Kérdésünkre az Audi, a Mercedes és a Suzuki kommunikációs osztályáról is azt a választ kaptuk, nem tudnak róla, hogy a zsaroló vírus problémát okozott volna a vállalatuknál. Szakértők közben arra figyelmeztetnek, a hackertámadások kapcsán az igazi kihívást a vezeték nélküli hálózatokhoz kapcsolt járművek jelentik majd a jövőben.

Author: autopro.hu/B.B. | 2017.05.16. 10:30

Szabad az út Németországban az önvezetés előtt

A német parlament engedélyezte a technológia nyilvános tesztelését, egyben tisztázta, milyen feltételeknek kell megfelelni a használat közben. Nem kis lépés ez az ország autóiparának.

Author: autopro.hu/B.B. | 2017.05.16. 06:30

Ez gyors volt: megadóztatnák az önvezető autókat

A megtett távolság alapján kalkulált adó bevezetését, az így befolyt összegből pedig infrastruktúrafejlesztést javasolnak vezető mobilitási tanácsadók. Logikát bőven találni az elképzelésben, így a példa ragadós lehet.

Author: autopro.hu/B.B. | 2017.05.15. 10:12

Nem enged majd elaludni a VW Arteon

A Volkswagen legújabb autója mindent megtesz majd, hogy felkeltse a sofőrt, ha elaludna a volán mögött.

Author: autopro.hu/R.M. | 2017.05.11. 14:46

Balogh Levente: mi már az elkövetkező 15-20 év várható járműrendszereivel foglalkozunk

A Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft. budapesti kutatás-fejlesztési intézete nemcsak a jövő vezetéstámogatási rendszereit építi, hanem a jövő mérnökeit is igyekszik maga köré gyűjteni. A cég erőteljesen támaszkodik gyakornokaira, támogatja szakemberei tudományos kutatási tevékenységét, mert így látja biztosítottnak a folytonosságot. A vezetéstámogató rendszerek fejlesztési csoportjának vezetőjével, Dr. Balogh Leventével beszélgettünk, akivel Tökölön május 27-én, az okos kamionokat bemutató nyílt napon személyesen is lehet találkozni.

Author: Uzoni Ábel | 2017.05.05. 11:54

Okos kamionok: borulás előtt még sok mindent tehet az elektronika

A kamion pótkocsija csak vezetni nem tudja magát, de ma már olyan kritikus menetdinamikai helyzetekből is ki tudja magát menteni, amelyek régen borulással végződtek. Koleszár Péter, a Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft. tréler csoportjának vezetője a cég budapesti kutatás-fejlesztési intézetében, csapatában tréler-szoftverfejlesztők, tesztmérnökök dolgoznak – többek között – a menetstabilitás növelésén. A május 27-i tököli kamionos nyílt napon a borulást megelőző szoftverek működésével ismerkedhet az érdeklődő szakmai közönség.

Author: Uzoni Ábel | 2017.04.28. 14:29

Hírlevél feliratkozás

Kiemelt partnereink