'interjú'

A kkv-k robotizálnak, vagy versenyképtelenek lesznek

A gyártásban manapság már korántsem csak ráccsal, plexivel ellátott cellában dolgozó robotokkal lehet találkozni, egyre több helyen virtuális cella választja el a robotot az embertől, vagy már az sem- minderről a KUKA Robotics Hungária Ipari Kft. ügyvezetője, Orovica Szilárd beszélt lapunknak adott interjújában.

Author: Uzoni Ábel | 2017.05.17. 11:30

Egyenesen Japánból kap segítséget a SZEngine

Légrádi Gergellyel, a SZEngine Motorfejlesztő Csapat konstrukciós vezetőjével beszélgettünk. A sok újdonság mellett szóba került egy új projekt is, amelyhez várják az új tagokat és a szponzorokat.

Author: | 2017.05.17. 06:30

Vigyázz London, jön a SZEnergy Team – Az innováció viszi előre a csapatot

A Shell Eco-marathon alapkoncepciója, hogy a járművünk elkészítéséhez kevés kereskedelmi forgalomban kapható alkatrészt használjunk. Legyen minél több saját fejlesztésünk, hiszen az innováció a verseny fő mozgató eleme - mondta az Autopronak adott interjújában Pusztai Zoltán, a SZEnergy egyik csapatvezetője. A Széchenyi István Egyetem SZEnergy Team alternatív járműfejlesztő csapata az idei évben már tizedik alkalommal vesz részt a Shell Eco-marathon versenyen, ezúttal Londonban.

Author: | 2017.05.15. 11:46

Intelligens csomagolás: az autóipar különleges megoldásokat követel

A csomagolóipar már régen többet jelent, mint a raklap, a kartondoboz és a zsugorfólia hármasa, az autóipar által megkövetelt különleges igények már eleve túlmutatnak ezeken a megoldásokon. A megfelelő csomagolás kiválasztásával rengeteg idő és költség takarítható meg, radikálisan csökkenthetőek a kockázatok, emellett az értékesítés volumene is növelhető. A DS Smith PackRight koncepciójáról Tóth Lászlóval, a DS Smith automotive szegmensének sales-managerével és Greksza Györggyel, a PackRight Center menedzserével beszélgettünk.

Author: | 2017.05.11. 10:00

Joachim Eckerle: A cégcsoport európai fröccsöntő központját hozzuk létre Baranya megyében

A helyi fejlesztéseknek jelentős korlátot szab az egyre erősebb munkaerőhiány, leginkább emiatt jelent olykor problémát, hogy új megbízásokat vállaljunk. Ennek ellenére Bólyon egy új üzemegységet béreltünk, ahol a fröccsöntő tevékenységünket bővítjük- mondja a Magyarországon 25 éve jelenlévő cégcsoport tulajdonosa, Joachim Eckerle interjúnkban.

Author: autopro.hu/W.A. | 2017.05.11. 09:30

Egymillió forint sem elég egy pneumobilra

Pénteken dördölt el a startpisztoly az egri Érsekkertben, ahol a sűrített levegő és a mérnöki kreativitás találkozott egymással. Az egyik induló team csapatkapitányát, Veszelszki Krisztiánt egyebek mellett arról kérdeztük, hogyan fogják tudni munkakörnyezetben használni a versenyfelkészülés során szerzett tapasztalatokat.

Author: Pardavi Mariann | 2017.05.05. 14:30

Balogh Levente: mi már az elkövetkező 15-20 év várható járműrendszereivel foglalkozunk

A Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft. budapesti kutatás-fejlesztési intézete nemcsak a jövő vezetéstámogatási rendszereit építi, hanem a jövő mérnökeit is igyekszik maga köré gyűjteni. A cég erőteljesen támaszkodik gyakornokaira, támogatja szakemberei tudományos kutatási tevékenységét, mert így látja biztosítottnak a folytonosságot. A vezetéstámogató rendszerek fejlesztési csoportjának vezetőjével, Dr. Balogh Leventével beszélgettünk, akivel Tökölön május 27-én, az okos kamionokat bemutató nyílt napon személyesen is lehet találkozni.

Author: Uzoni Ábel | 2017.05.05. 11:54

Nincs újraiparosítás magyar buszgyártás nélkül

Az idei Busexpo alkalmával Pomázi Gyula, a Nemzetgazdasági Minisztérium iparstratégiáért és gazdaságszabályozásért felelős helyettes államtitkára nyilatkozott szakportálunknak.

Author: Gégény István | 2017.05.04. 09:31

Okos kamionok: borulás előtt még sok mindent tehet az elektronika

A kamion pótkocsija csak vezetni nem tudja magát, de ma már olyan kritikus menetdinamikai helyzetekből is ki tudja magát menteni, amelyek régen borulással végződtek. Koleszár Péter, a Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft. tréler csoportjának vezetője a cég budapesti kutatás-fejlesztési intézetében, csapatában tréler-szoftverfejlesztők, tesztmérnökök dolgoznak – többek között – a menetstabilitás növelésén. A május 27-i tököli kamionos nyílt napon a borulást megelőző szoftverek működésével ismerkedhet az érdeklődő szakmai közönség.

Author: Uzoni Ábel | 2017.04.28. 14:29

Hírlevél feliratkozás

Kiemelt partnereink