'ajanlo'

Leáll a magyar járműgyártás

A következő hetekben kisebb-nagyobb hézagokkal hagyják el a gyárakat a hazánkban készült erőforrások és járművek. Szünetel a munka a győri Audinál, a szentgotthárdi Opelnál és a esztergomi Suzukinál is.

Author: Pardavi Mariann | 2017.07.20. 12:27

Digitális logisztikai központot épít a Bosch Hatvanban - ez történt a 28. héten

A közép-európai térségben egyedülálló, a legmodernebb, digitális technológiákra épülő logisztikai központot hoz létre a Bosch Magyarországon. Az ipar 4.0 a székesfehérvári Densonál is kiemelt helyen szerepel- ez már egy másik cikkünkből derül ki. Ismét összefoglaltuk a hét híreit.

Author: Wurmbrandt András | 2017.07.17. 11:30

Miért jó járműipari szakmát szerezni?

Palkovics László, az Emberi Erőforrások Minisztériumának oktatásért felelős államtitkára azon dolgozik, hogy a címbeli felvetés egyre kevésbé legyen kérdés. Hogy halad a cégek és az egyetemek közeledése? Vajon európai szintű képzőközponttá válhat-e hazánk? Felvesszük-e a tempót a megatrendek fejlődésével? Ezekről beszélgettünk az ipari és oktatói tapasztalattal is rendelkező szakpolitikussal.

Author: Gégény István | 2017.07.13. 09:42

A forró nyárban is dübörögnek a beszállítók - ez volt a 27. hét

Több mint tízmilliárdos fejlesztés a tatabányai Otto Fuchsnál, új, 770 munkahelyet teremtő ZF-beruházás Egerben, és még egy Magna gyárépítéssel kapcsolatos hír is jutott a múlt hétre. Ezek voltak a legfontosabb események a magyar járműiparban.

Author: Wurmbrandt András | 2017.07.10. 11:00

Napelemes hajóval versenyeznek a BME hallgatói

2014-ben a BME három gépészmérnök-hallgatója olyan versenycsapatot alapított, mely az addigiaktól eltérően szakított az autó és motortervezési szokásokkal, és egy kizárólag napenergiával működő teljesen elektromos hajtású hajó tervezésébe kezdett.

Author: Pardavi Mariann | 2017.07.05. 09:30

12 milliárdos fejlesztés a tatabányai Otto Fuchsnál

A csúcstechnológiát képviselő préselőgép csaknem 5 milliárd forintba került, az új 7. és a 8. gyártósor, a kemencék és a hengerező gépek együttes értéke megközelíti a 7 milliárd forintot a keréktárcsákat készítő Otto Fuchs tatabányai gyárában.

Author: Gulyás Géza | 2017.07.04. 06:30

Hírlevél feliratkozás

Kiemelt partnereink