Görcs Annamária: nemcsak kkv a Gimex, hanem önálló márka

Szerző: Pardavi Mariann | 2016.07.12. 08:32

A győri cég lett az egyike legkiválóbb magyar márkáknak. Két éven belül másodszor ítélte ugyanis a Gimex Hidraulika Kft.-nek a Superbrands bizottsága a legkiválóbb üzleti márkának járó díjat.

A független szervezet 1995 óta osztja ki elismeréseit évente azoknak a vállalatoknak, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve eredményeiket fenn is képesek tartani. Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi Superbrands program, a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. Ez utóbbi kategóriában duplázott a Gimex. Ez azért is nagy eredmény, mert a statisztikák szerint a kis- és középvállalkozások jelentős része elvérzik a generációváltáskor, szerencsére azonban akadnak üdítő kivételek.

– Azért bír nagy jelentőséggel a vállalat életében a díj, mert egy kis- és középvállalkozás esetén leginkább egy arccal, rendszerint az ügyvezetővel azonosítják a céget. Ezzel a díjjal újabb lépést tettünk afelé, hogy önálló, ismert márkává váljunk – emelte ki Görcs Annamária ügyvezető.

A szervezet fontos kritériumokat támaszt a vállalatok felé: kizárólag az a cég kaphatja meg a díjat, amely pénzügyileg stabil, kedvező a piaci megítélése, hitélképes és bizonyos forgalmi követelményeket is maga mögött tudhat.

– Érdemes hozzátenni, hogy azért is nagy eredmény a második Business Superbrands díj, mert azt üzeni nekünk, hogy jól végezzük a munkánkat. A partnereink és a leendő ügyfeleink számára pedig az a mondanivalója ennek az elismerésnek, hogy tisztességes, korrekt, előrelátó piaci magatartást tanúsítunk.

Görcs Annamária hozzátette azt is, nemcsak a Business Superbrands elismerésével büszkélkedhetnek, hanem azzal is, hogy az előző év eredményéhez képest nyolc százalékkal nagyobb árbevételt értek el.

(A fotó a tavalyi díjátadón készült, az idei esemény novemberben lesz.)