Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A kecskeméti csapat újabb lépést tett az önvezető rendszerek felé
2024.04.19 16:23Több ezer Cybertruckot hív vissza a Tesla
2024.04.19 15:22Az USA nyomására Mexikó is keresztbe tesz a kínai autógyártóknak
2024.04.19 14:21Így lesz elég magyar alapanyag az ipar számára
2024.04.19 13:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Évi 200-300 millió eurót fektet a digitális szolgáltatások fejlesztésébe a Porsche
A vezető nélküli autók és a car sharing (autó megosztás) megjelenésére a Porsche a digitális szolgáltatások fejlesztésével reagál. A Volkswagen leányvállalata közben közzétette első negyedévi eredményeit is, nyeresége 986 millió euró volt a tavalyi év azonos időszakában elért 661 millió euró után.
A Porsche értékesítési volumene az év első három hónapjában 59 689 darab jármű volt, 6,6 százalékkal több, mint a tavalyi év azonos időszakában.
A Porsche 2017-re mérsékelt bővülést tervez, ezt Lutz Meschke, a cég pénzügyi vezetője a Brexit miatti politikai bizonytalansággal indokolta. Már 2016-ban is mérséklődött a bővülés üteme a 2015-öshöz képest.
A Porsche az Audi mellett a legjelentősebb bevételi forrás a Volkswagen-csoportban.
A Volkswagen konszern mintegy 627 ezer munkavállalója közül 28 ezer dolgozik a Porsche vállalatnál.
A Porsche luxusautókat gyártó cég elődjét Ferdinand Porsche alapította Stuttgartban 1931-ben, leszármazottja, Wolfgang Porsche a vállalat egyik vezetője jelenleg is.
A vezető nélküli autók és a car sharing (autó megosztás) megjelenésére a Porsche a digitális szolgáltatások fejlesztésével kíván reagálni a következő években, évi 200-300 millió euró befektetésével.
A vállalat célja az, hogy a Porsche legyen a jövő egyik vezető prémium digitális mobilitás szolgáltatója.