Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Közös fejlesztést jelentett be a Siemens és a Mercedes-Benz
2024.04.24 16:25Baleset történt az SK On komáromi akkugyárában
2024.04.24 15:22Akkumulátorgyárat épít a Honda
2024.04.24 13:20Így térülhetnek meg az elektromos targoncák
2024.04.24 12:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Viszik is, meg nem is az elektromos A3-ast
A vevők már az esetek 13 százalékában a plug-in hibrid változatot kérik az Audi modelljéből. Az érték még a korábbi magas várakozások ellenére is jónak mondható.
Egyszerre lehet örülni és aggódni az Audi legfrissebb értékesítési statisztikái miatt: az eladott A3-asok 13 százaléka ugyanis már az E-Tron plug-in, vagyis konnektoros hibridjei közül kerültek ki az elmúlt évben. A gyártó még tavaly azt tűzte ki célul, hogy 2025-re minden negyedik eladott kocsi plug-in hibrid legyen.
Ehhez képest a 13 százalékos érték egyszerre megnyugtató és aggodalomra okot adó, a kérdőjelet pedig csak növeli, hogy a gyártó nem közölte, az adat csak az Egyesült Államokra, vagy a globális tevékenységre vonatkozik-e. Az Audi júliusban több mint 19 és félezer kocsit adott el az USÁ-ban, a mostani arány szerint (elméletileg) ebből 2550 darab volt hibrid. Összehasonlításképp: a Ford két kedvelt modelljének, a Fusion és a C-Max hibrid verziójából idén eddig 8576, illetve 8155 példányt adott el. A Ford statisztikáit és az Audi autoblog.com által kalkulált adatait összehasonlítva a németeknek egyelőre nincs mitől tartaniuk.
Mindenesetre a lap szerint a környezetbarátabb négykarikások eladásait leginkább Norvégia és Hollandia pörgetheti fel – a németek így a 13 százalékos arányra legjobb esetben ugródeszkaként tekinthetnek.