Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Új ötletekkel készül a PEngineers a Techtogetherre
2024.04.23 16:18Új szén-dioxid-megkötő módszert tesztelését kezdi meg az OMV-Petrom
2024.04.23 15:24Achim Grewe lesz az Audi Hungaria új pénzügyi igazgatója
2024.04.23 13:22Kibővíti e-autó-komponenseinek gyártását a BMW
2024.04.23 12:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Visszahívás-cunami: fékprobléma, gyújtáshiba, légzsákok
Egymást érik az utóbbi időben a járműipari visszahívások. A légzsákok miatti javításokon túl most a GM és a Toyota is komoly biztonsági kockázatot jelentő problémával találta szemben magát - írja az Autonews.
A GM 473 ezer, Észak-Amerikában futó pickupot és hobbiterepjárót hív a szervizekbe, mivel a fékpedál rögzítése kilazulhat, így a lassítás részlegesen, vagy akár teljes egészében is lehetetlenné válhat. A GM egyelőre nem tud a hiba miatt történt balesetről, mely valószínűleg annak köszönhető, hogy a komoly problémát még idejében felismerték.
Az egyik legkomolyabb hiba a GM-et érinti |
Szintén az amerikai kontinensen kényszerül 840 ezer járművének, 705 ezer személyautónak és 136 ezer furgonnak a visszahívására a Daimler. A német autógyártó a Takata hibás légzsákjai miatt 384 millió dolláros plusz kiadással számol. Az ok már ismert, hiszen a japán beszállító nem megfelelően működésbe lépő légzsákjairól már hónapok óta érkeznek az újabb és újabb cikkek.
A Scion FR-S modelleknél a gyújtással van a gond |
A legújabb visszahívási hullámból a Toyota sem marad ki, igaz, a japánoknak most csak viszonylag kevés autót kell javítania: a gyújtással kapcsolatos probléma 26 ezer, 2013 és 2016 között gyártott Scion FR-S sportkocsit érint. Az automata váltóval szerelt modellek a gyújtás rosszkor történő ráadásával saját maguktól is elindulhatnak. A Toyota nem árulta el, történt-e baleset a hiba miatt.